Lotus concurrenten
- JeanVM
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:58
- Auto: Lotus Esprit S1
Lotus concurrenten
Eens zien of Lotus in de toekomst hierop een fatsoenlijk antwoordt op heeft:
- Honda NSX 2013
- Lexus LF 2012
- DeTomaso Magusta 2013, vooral deze valt in de smaak, als LTS in die richting gaat dan wordt het interessant
D Bahar heeft 4 jaar verlenging/geld gehad om dit te bewijzen.
- Honda NSX 2013
- Lexus LF 2012
- DeTomaso Magusta 2013, vooral deze valt in de smaak, als LTS in die richting gaat dan wordt het interessant
D Bahar heeft 4 jaar verlenging/geld gehad om dit te bewijzen.
Mijn dagelijkse schot Lotus: Excel BRG
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11313
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: Lotus concurrenten
NSX ... ik zie er toch deels de lijnen van de nieuwe Esprit in ...
Ook een beetje Audi R8 zelfs ...
Ben ik de enige?
Ook een beetje Audi R8 zelfs ...
Ben ik de enige?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- JeanVM
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:58
- Auto: Lotus Esprit S1
- gvy
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 15 nov 2010, 00:58
- Naam: Geert
- Auto: '80 Esprit S2.2
Re: Lotus concurrenten
Wow.
De DeTomaso is zo ongelooflijk extreem doorgedreven wedge style.
Zo agressief gedrongen en gespannen. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit produktie gaat worden. Dit is echt door het gleufje van een postbus gluren naar de weg.
Geert
De DeTomaso is zo ongelooflijk extreem doorgedreven wedge style.
Zo agressief gedrongen en gespannen. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit produktie gaat worden. Dit is echt door het gleufje van een postbus gluren naar de weg.
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11313
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: Lotus concurrenten
Doet me beetje denken aan een kruising van een Aventador en een DeLorean.JeanVM schreef:Hier de DeTomaso: scherp design.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 11 jan 2010, 17:25
- Naam: Marijn
- Auto: MG F + Lotus Elise S2
- Locatie: Kortemark
Re: Lotus concurrenten
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat de De Tomaso qua prijsklasse als concurrent kan worden aangeschreven... Mooi design wel, al vind ik de meeste van zo'n ontwerpen veel te hoekig. 

- vital
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 08 jul 2009, 09:35
- Naam: ViTaL
- Auto: Evora S IPS Sportsracer
- Locatie: Limburg - MSK
Re: Lotus concurrenten
Doet me beetje denken aan een kruising van een Aventador en een DeLorean.[/quote]
Je slaat de nagel op de kop.
Je slaat de nagel op de kop.

The difference between men and boys is the price of their toys!
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 19 mei 2011, 22:14
- Auto: Europa S
- Locatie: Nederland
Re: Lotus concurrenten
Die De Tomasso zie ik er zo niet komen. De voorruit ligt zo plat dat die volgens mij door geen enkele regelgeving heen komt. Ik kan het me in ieder geval niet voor stellen. Wel een leuk ontwerp overigens!
Broem broem
- gvy
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 15 nov 2010, 00:58
- Naam: Geert
- Auto: '80 Esprit S2.2
Re: Lotus concurrenten
Ik vind hem ook teruggrijpen naar het superstrakke wedgedesign van Giugiaro in de jaren 70..
Maar dan een interpretatie 40 jaar later.
Het originele silver car design (basis van de esprit) was in zijn tijd revolutionair modern en ziet er nu wel braafjes uit. Design is uiteraard ook met sprongen vooruit.
Geert
Maar dan een interpretatie 40 jaar later.
Het originele silver car design (basis van de esprit) was in zijn tijd revolutionair modern en ziet er nu wel braafjes uit. Design is uiteraard ook met sprongen vooruit.
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
- electroshock
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Lotus concurrenten
Helemaal mijn ding. Ontzettend sterker van vorm dan die Lotus Esprit Paris Edition à la Coco.gvy schreef:Ik vind hem ook teruggrijpen naar het superstrakke wedgedesign van Giugiaro in de jaren 70..
Maar dan een interpretatie 40 jaar later.
Het originele silver car design (basis van de esprit) was in zijn tijd revolutionair modern en ziet er nu wel braafjes uit. Design is uiteraard ook met sprongen vooruit.
Geert
Die overgang tussen deuren en achtersteven bij de Mangusta, om lyrisch van te worden.
Er zit net iets te veel curves in de Esprit Coco, en net in dat spel van concave en convex curves, daar is de Evora van Crijns veel eleganter, mooier en evenwichtiger in.
Om de vergelijking nog wat verder te zetten, aan de achterkant hebben Coco & consoorten wel hun best gedaan, die van de Mangusta is daar maar wat droogjes.
Maar ook niet mis.
Inderdaad, messcherp.JeanVM schreef:Hier de DeTomaso: scherp design.
Uiteraard allemaal subjectief. Die NSX-remake daarentegen. Spuuglelijk. Geef mij maar een brave CR-Z.
Ik heb wel zo'n flauw vermoeden dat die NSX er eerder gaat staan dan eender welke andere concurrent dan ook, en nog eens boordevol toptechniek.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs