http://www.autosport.com/news/report.php/id/96698
Dus we hebben iemand met relatief weinig ervaring in F1, en een ex-wk die er een paar jaar vantussen geweest is. Toch een risico voor een team dat zich tussen de toppers wil gaan positioneren vind ik.
[F1] Grosjean bevestigd bij Lotus Renault
- Tom DC
- Naam: Tom
- Auto: (nog) geen Lotus
- fastcooki3
- Auto: Maisto 340r 1:43
Re: [F1] Grosjean bevestigd bij Lotus Renault
http://www.lotusrenaultgp.com/8108-Roma ... ml?lang=en
keuze van het geld, Renault is zo stilaan een vergane glorie aan het worden, dankzij Genii. Senna had strategisch en qua talent een veel betere keuze geweest, imho.
keuze van het geld, Renault is zo stilaan een vergane glorie aan het worden, dankzij Genii. Senna had strategisch en qua talent een veel betere keuze geweest, imho.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Budgettair ook wel denk ik, de Senna-family zijn niet bepaald middenklassers te noemen. Al voor nonkel Ayrton in de F1 kwam was dat een erg vermogende familie. Natuurlijk speelt familie-vermogen niet de hoofdrol, maar welke sponsors brengen ze mee ...fastcooki3 schreef:Senna had strategisch en qua talent een veel betere keuze geweest, imho.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- fastcooki3
- Auto: Maisto 340r 1:43
Neen Grosjean heeft het gewonnen op budget, namelijk een zeeeeer grote korting op de Renault motor
+ belofte dat ze altid de laatste fabrieks spec zullen hebben in motor + Total verhoogt zijn budget. In Frankrijk is chauvinisme toegestaan, in België krijgt krijg je dan het CGKR op je dak en een stempel op je hoofd...

-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Voor mij ook de verkeerde keuze.
Hoe willen ze hun wagen volgend jaar op punt zetten?
Een nieuweling die in het verleden al niet veel betekend heeft in de F1, die zelfs teleurstelde en een ex-coureur die bijna geen feedback geeft aan het team.
Hoe willen ze hun wagen volgend jaar op punt zetten?
Een nieuweling die in het verleden al niet veel betekend heeft in de F1, die zelfs teleurstelde en een ex-coureur die bijna geen feedback geeft aan het team.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !