[F1] Trulli onderweg naar contractverlenging

Alles over Lotus in de motorsport
Plaats reactie
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

[F1] Trulli onderweg naar contractverlenging

Bericht door Frederik »

Trulli onderweg naar contractverlenging
21 juli 2011

Jarno Trulli rijdt waarschijnlijk ook volgend jaar voor Team Lotus in de Formule 1. Volgens teambaas Tony Fernandes zijn de gesprekken met de 37-jarige Italiaan over een verlenging van zijn contract reeds in volle gang.

"Ik kan bevestigen dat we met Jarno in gesprek zijn over volgend jaar", vertelde Fernandes, kort nadat hij bekend had gemaakt dat Trulli in Duitsland moet toezien hoe Karun Chandhok het hele weekend met zijn auto rijdt. "We zullen zeer binnenkort meer hierover bekendmaken. Jarno is erg belangrijk voor ons team en ik hoop dat we hem snel een auto kunnen geven waarin hij zich wel thuisvoelt."

Trulli heeft het hele seizoen al grote problemen met de stuurbekrachtiging van de T128. Het team liet eerder al weten een nieuwe stuurbekrachtiging mee te nemen naar de Grand Prix van Hongarije, de laatste race voor de zomerstop.

Bron : GPupdate.net
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Re: [F1] Trulli onderweg naar contractverlenging

Bericht door Frederik »

pfffrt... ik kan niet meer volgen.
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Volgens Jarno Trulli schijnt het contract al te rond te zijn binnen team Lotus voor 2012.

Het team uit Norfolk moet Jarno Trulli nog bevestigen en volgens teambaas Tony Fernandes waren de gesprekken drie weken geleden al in gang gezet. Fernandes zei: ''Ik ben blij dat ik kan bevestigen dat we druk aan het onderhandelen zijn over het verlengen van Jarno's contract en hopelijk kunnen we binnenkort duidelijkheid geven''.

Trulli, die samen met Heikki Kovalainen sinds het debuut van het team in 2010 voor Lotus rijd, zei dat het contract al geregeld was voor 2012. Trulli zei tegen Manipe F1: ''We hebben dit allang al geregeld het contract is al rond voor 2012. Ik heb een contract bij het team voor 2012 en of het team dit nu wel of niet wil aankondigen is niet mijn probleem''.

Bron: planet-f1.com
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Jarno Trulli, als sympathieke familiemens zonder veel capsones in zijn Zwitserse thuisbasis te Lugano:
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=0 ... 70a0a7ed4d

en eentje uit de Abruzzen, zijn heimat en zijn wijngaarden (nog uit de "pré-Lotus -Toyota-periode"):
http://video.de.msn.com/watch/video/jar ... 1b9a421a76||||
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Plaats reactie