[F1] TL laat Chandhok in Duitsland racen ipv Trulli

Alles over Lotus in de motorsport
Plaats reactie
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

[F1] TL laat Chandhok in Duitsland racen ipv Trulli

Bericht door Frederik »

Team Lotus laat Chandhok in Duitsland racen in plaats van Trulli
21/07/2011

Karun Chandhok staat zondag weer op de startgrid voor een Formule 1-race. Bijna een jaar na zijn laatste Grand Prix voor Hispania Racing bemant de Indiase coureur op de Nürburgring een auto van Team Lotus. De Maleisische renstal gunt de reservecoureur in Duitsland een kans. Dat gaat ten koste van Jarno Trulli, die wel bij het team betrokken blijft.

Chandhok: “Ten eerste wil ik teambaas Tony Fernandes en het bestuur van Team Lotus bedanken voor deze gelegenheid. Sinds ik bij dit team zit verheug ik me al op een kans en ik ga mijn best doen om het vertrouwen in mij terug te betalen. Ik benader het weekend met een realistische blik, ik wil vooral zoveel mogelijk leren en ik ga mijn best doen. Hoe het ook afloopt, ik ben heel opgewonden om zondag op de grid te staan en ik hoop de fans iets te geven om te juichen.

Trulli: “Ik kijk ernaar uit om met Karun samen te werken dit weekend om hem te helpen om het meeste uit deze mogelijkheid in Duitsland te halen. Het is mooi dat het team zijn woord houdt om jong talent te ontwikkelen, met name uit delen van de wereld waaruit het doorgaans moeilijker is om door te breken in de autosport. Ik ben aanwezig om hem bij te staan en te assisteren, op en naast de baan.

Bron : F1Today.nl
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: [F1] TL laat Chandhok in Duitsland racen ipv Trulli

Bericht door Frederik »

Plaats reactie