Mijn wagen heeft nogal wat steenslag van voor..Hier en daar een krasje .. ach hij is dan ook al van 2007..echt perfect is ze niet meer van buiten dan..maar ze rijd nog als een droom en is gewoon lekker .. als ze in mijn bed paste ....
Eindelijk heeft mijn vrouwke toestemming gegeven ..
Ik mag hem laten spuiten ..
MAT ZWART met goude velgen.. 1 streep in het midden ( de lotus streep ) ook in het goud ..
Ik heb mij laten vertellen dat bij het spuiten een speciale lak er op gaat die best onderhoud s vriendelijk is ..; Mat zwart .. heeft er iemand ervaring mee ?
grts
jw
Een matte auto onderhouden is erg moeilijk & lastig. (zie de extreme voorwaarden van Lotus en BMW die beiden een matte kleur in hun gamma hebben/hadden) Ik zou persoonlijk ook liever een wrap kiezen. Het nadeel is dan weer dat je best wrapt op een zo goed mogelijke ondergrond... misschien je neusje laten herspuiten en nadien laten wrappen?
Ben je het mat kleurtje beu, dan trek je de wrap er gewoon weer af. Ook naar onderhoud en eventuele latere herverkoop is het interessant om simpelweg terug te kunnen naar je originele kleur. Mat is niet zo makkelijk te verkopen...
volledig wrappen van een Exige is niet zo simpel, koetswerk komt wel goed maar je ziet altijd de originele kleur daar waar de rooster zijn ingeplakt.
Nu gaat het ws bij jou wel meevallen met het grijs als ondergrond.
UNBRIDLEDPOWER, PUREADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
mat zwart is het allerlaatste kleur waarin ik een wagen zou laten spuiten : letterlijk elke vinger zie je erop, je kunt die nagenoeg onmogelijk proper houden en je kunt 'm zelfs niet voorzien was een beschermende wax-laag (laat staan dta ie mooi blinkt maar dat is de bedoeling natuurlijk niet van mat )
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Ik ga je zeker geen tips geven over wat je wel of niet moet doen.
Maar als jijzelf je Lotus in het Matzwart met goud wil spuiten moet je dat zeker doen. Dat is net zo mooi aan het personaliseren, dat is dat jij het mooi vindt!
Ik veronderstel dat je je best al geïnformeerd hebt over de pro's en contra's dus, go for it!