Lotus optimistisch na sterk optreden kwalificatie
9 april 2011
Formule 1 Grand Prix van Maleisië 2011 : zaterdag uitslag van de kwalificatie
Even, heel even leek het erop dat Heikki Kovalainen en Jarno Trulli voor een stunt konden gaan zorgen in Maleisië. In Q1 stonden ze halverwege plots in de top-tien. Dat duurde echter niet lang, maar dat het Brits/Maleisische team dichterbij de gevestigde orde komt, is duidelijk.
"Dit was een geweldige sessie en ik ben blij met hoe we hebben gepresteerd", zei Kovalainen. "Na gisteren wist ik niet echt waar we op moesten rekenen, maar de auto voelde veel beter. Ik heb me vandaag goed vermaakt en volgens mij hebben we overal het beste uit de auto gehaald. Er zit nog wat meer in het vat en dus wordt morgen heel interessant. Het verschil met het middenveld is erg klein en we weten wat de auto in de race kan."
Trulli: "Ons optreden van vandaag is goed voor het hele team. We hadden de hele dag geen problemen en we zijn dicht bij het benutten van het volle potentieel van de auto. Het plan is om morgen constant en betrouwbaar te zijn en onze kansen pakken als ze komen. Het is een lange, hete race en er kan veel gebeuren."
[F1] Lotus optimistisch na sterk optreden kwalificatie
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: [F1] Lotus optimistisch na sterk optreden kwalificatie
comments > http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=46&t=3378 (centraal)
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic