Wisselend succes bij Lotus Renault in Melbourne
26 maart 2011
Gemengde gevoelens bij Lotus Renault. Waar Vitaly Petrov een keurige zesde tijd reed en ironisch genoeg de derde rij deelt met Fernando Alonso, maar Nick Heidfeld niet eens door Q1 kwam. De Duitser schrijft het toe aan botte pech.
"Ik ben teleurgesteld om het seizoen zo ver naar achteren te beginnen", zei Heidfeld. "Het was geen makkelijke sessie, want ik had problemen met KERS, wat me een run kostte. Daarna was er zo veel verkeer en probeerde ik wat ruimte te vinden, maar tevergeefs. Pech, maar dat moet ik nu achter me laten. Zoals we bij Vitaly zagen, is de auto snel en kan er van alles gebeuren in de race. Hopelijk kan ik voor de punten gaan."
Petrov: "Na al het harde werk in de winter, voelt het geweldig om hier als zesde op de grid te staan. Er lag de nodige druk op, omdat ik maar één run had in Q3. Ik had dus geen tweede kans en was blij dat ik een goede ronde kon rijden. We kunnen morgen voor flink wat punten strijden. Ik maak me weinig zorgen over de banden, want dat is voorlopig prima gegaan."
[F1] Wisselend succes bij Lotus Renault in Melbourne
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer: