Chandhok: "De baan was gladder dan ik dacht"
25 maart 2011
Karun Chandhok is vrijdag voor het eerst in actie gekomen voor Team Lotus. Ver kwam de Indiër niet. Na drie bochten stond de auto van Team Lotus al in de muur.
"Ik baal er stevig van dat mijn eerste run voor Team Lotus zo kort was", vertelde Chandhok na afloop van de eerste trainingen. De vrijdagcoureur van het Maleisische team was de eerste man op de baan en zorgde direct voor gele vlaggen. "Ik steek de hand volledig in eigen boezem. De baan was gewoon gladder dat ik had verwacht en de banden gaven ook minder grip dan ik dacht. Ik ben blij dat het team de auto weer op tijd heeft kunnen herstellen voor de tweede training, zodat Jarno Trulli gewoon aan zijn oefensessie kon beginnen en nog een goed aantal ronden kon rijden."
Heikki Kovalainen en Jarno Trulli reden de negentiende en de twintigste tijd in de tweede training en waren daarmee niet zo snel als ze hadden gehoopt. "Er waren meerdere problemen met de auto. Nadat die problemen waren opgelost, wisten een groot deel van het programma toch nog uit te voeren. Er zit meer snelheid in de auto dan we vandaag hebben kunnen laten zien", zei Kovalainen. Trulli: "Ik had ook een paar problemen waardoor ik niet echt kon pushen. Hopelijk zijn we morgen sneller."
[F1] Team Lotus : Chandhok in de muur
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
[F1] Team Lotus : Chandhok in de muur
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic