lap
ga ik op een gewoon onderhoud vandaag, ontdekken ze een gaatje in de radiator. Hopelijk vallen de kosten mee ... Maar dat verklaart dus waarom mijn koelvloeistof onder de 'MIN' aanduiding van het reservoir ging. Zijn er vaak problemen met de radiator van de Elise? Nog mensen die dit gehad hebben?
Ter info: het was reeds een alu-versie die er inzat (dus geen originele)
radiator lek
- ez-roller
- Auto: Elise S2 111s
- Contacteer:
-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Re: radiator lek
Ik heb het ook voor gehad met een alu exemplaar. Heeft me toen niks gekost aangezien ik hem zelf heb vervangen door een nieuwe. Heb er toen van FKM een splinternieuwe gekregen onder garantie !
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- ez-roller
- Contacteer:
hé?
Ik heb ook nog garantie, maar ze zeiden met dat die niet telt bij een radiator (omdat er waarschijnlijk een steentje is ingevlogen).
Ze hebben ook nog gezien dat hij een klein beetje olie verliest, ten gevolge van een versleten rubbertje ergens ofzo. Dit valt wel binnen garantie (gelukkig)
Ik heb ook nog garantie, maar ze zeiden met dat die niet telt bij een radiator (omdat er waarschijnlijk een steentje is ingevlogen).
Ze hebben ook nog gezien dat hij een klein beetje olie verliest, ten gevolge van een versleten rubbertje ergens ofzo. Dit valt wel binnen garantie (gelukkig)
-
Is er schade zichtbaar aan de radiator zelf ? Want bij mij zag je helemaal niks aan de radiator tot ik hem heb laten testen. Was een heel klein gaatje dat enkel lekte onder druk. Garantie was bij mij geen probleem ze.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- ez-roller
- Contacteer:
ook enkel onder druk. Heb nooit een plas onder de wagen gezien ofzo.
Koelvloeistof minder héél traag..
Koelvloeistof minder héél traag..
-
Net zoals bij mij het geval was dus.