Wikango, leuk alternatief voor de mini Coyote

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
914
Auto: Elise 1.6 CR

Wikango, leuk alternatief voor de mini Coyote

Bericht door 914 »

Ben sinds kort bezitter van een Wikango, en ik moet zeggen dat dit een heel leuk alternatief is voor de mini Coyote.

Hiet is in mijn opinie een heel degelijk toestel, met een kappe user interface en ook nog eens een pak goedkoper dan de Minicoyote.

Ik weet dat dit soort systemen staan of vallen door het aantal gebruikers, maar ook daar is Wikango aan een sterke inhaalkoers bezig.

Zeker omdat ze nu een lifetime abonnement hebben op de Wikango Milenium en een gratis app voor op Iphone of andere Androids.

Wie de app wil downloaden kan hem (naar het schijnt want zelf heb ik zo geen blitse gsm) downloaden op getandroidstuff.com

Zelf heb ik voor de hardware variant gekozen, met als grote voordeel dat ik nu in de Lotus niet langer hoef om te zetten van Miles naar KM, + de extra bonus van de flitslocaties :)

In de Auto5 hebben ze hem nu in Solden aan een zeer interessante prijs :)
Bart1407
Naam: Bart Van Pelt
Auto: Elise S1

Re: Wikango, leuk alternatief voor de mini Coyote

Bericht door Bart1407 »

En wat is die interessante prijs dan wel?
Dat zou ik graag weten.
If everything is under control, you're just not going fast enough...
914

Bericht door 914 »

Zelf heb ik in de solden 49 Euro betaald (incl. 3 maanden abonnement en garantie)
Was wel een Wikango One, terwijl intussen de nieuwe Wikango Max al uit is (maar die heeft dezelfde mogelijkheden is enkel wat kleiner)

Daarna 8 Euro per maand of 80 Euro / jaar

Op de Iphone is het behalve je Dataverkeer zelfs volledig gratis, maar je hebt natuurlijk wel zo'n blits ding nodig met GPRS ingebouwd.
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

Wat mij vooral interesseert: zijn er voldoende gebruikers om van een echt waarschuwingssysteem te kunnen spreken? Als je bvb overdag over de autosnelweg rijdt/scheurt ;) hoeveel gebruikers heb je dan gemiddeld voor je uitrijden?
Sometimes too much is just enough.
Bart1407
Naam: Bart Van Pelt
Auto: Elise S1

Bericht door Bart1407 »

http://www.wikango.be/index.php?option= ... =4&lang=nl
Volgens de site toch best wat meldingen...

@ 914.
Was dat in deze solden periode dat je die gekocht heb? Want dan ga ik ook eens kijken. Je hoeft niet te gek doen om 130€ aan boetes te krijgen op 15 maanden. Komt dus best voordelig uit in dat geval.
If everything is under control, you're just not going fast enough...
914

Bericht door 914 »

Vorige zaterdag meegenomen toen ik ging kijken voor een nummerplaat :)
Wat me wel opviel er stonden FR en NL dozen door elkaar (maakt niet uit want de taal selecteer je bij de eerste keer dat je opstart, en de handleiding staat op een CD'tje in x aantal talen)
En ook, er stonden zowel dozen met 1 maand gratis als met 3 maand gratis. Heb er eentje genomen met 3 maand :)

Normale prijs: 119 Euro (min 70 Euro korting :) )

Gebruikers zijn snel in stijgende lijn aan het gaan, mede door de acties en de gratis Iphone app.

In Krefel staan ze 249 Euro, maar dan wel inclusief éénmalig Lifetime abonnement. (Mijn visie: koop er 1'tje in de solden met 3 maand en date die na die gratis maanden voor 150 Euro op naar lifetime ;) )

Heb het zelf nog niet echt kunnen testen, maar op het korte weekendritje (rond 19.00u op een zaterdagavond) had ik 9 verkenners op de ring rond Gent voor me. Lijkt me niet zo slecht gezien het tijdstip.
Heb vanmorgen mijn vrouw ermee in de ochtendspits gestuurd, ben eens benieuwd hoeveel verkenners zij had.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Mr.E schreef:Wat mij vooral interesseert: zijn er voldoende gebruikers om van een echt waarschuwingssysteem te kunnen spreken? Als je bvb overdag over de autosnelweg rijdt/scheurt ;) hoeveel gebruikers heb je dan gemiddeld voor je uitrijden?
Ik zie overdag toch ~ 30-40-50-100-180
's avonds en 's nachts ~ 5-9-10-22-30

Ben Cotoye gebruiker.
914

Bericht door 914 »

Vanmorgen had ze er op de viaduct van Gentbrugge, iets na de ochtenspits nog 97 (verkenners voor haar dus :) )

Dus toch redelijk betrouwbaar denk ik. Echt veel lopen de Coyote en de Wikango niet uiteen. Over het algemeen heeft Coyote er voorlopig nog iets meer.

Maar of dat echt uitmaakt? Of je nu 100 of 120 verkenners voor je hebt, dat zal het verschil wel niet maken.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

914 schreef:Vanmorgen had ze er op de viaduct van Gentbrugge, iets na de ochtenspits nog 97 (verkenners voor haar dus :) )

Dus toch redelijk betrouwbaar denk ik. Echt veel lopen de Coyote en de Wikango niet uiteen. Over het algemeen heeft Coyote er voorlopig nog iets meer.

Maar of dat echt uitmaakt? Of je nu 100 of 120 verkenners voor je hebt, dat zal het verschil wel niet maken.
Hoe meer verkenners hoe beter, ik ken mensen dat al geflitst zijn terwijl er 100 verkenners in de buurt waren. Als de politie zich goed wegstopt heb je bij 100 verkenners toch meer kans dat iemand ze opmerkt dan bij 20.

Daarnet naar mijn ouders geweest, 220-184-138
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

Frederik schreef:Daarnet naar mijn ouders geweest, 220-184-138
Amaai, dat is echt zeer veel, zal misschien te maken hebben met de regio. Hier (regio Aarschot-Leuven) zijn het er nooit zoveel.
De aantallen Wikango en Coyote liggen inderdaad dicht bij mekaar, interessant.
Sometimes too much is just enough.
Plaats reactie