Led achterlichten Elise S2
-
- Auto: Lotus Exige S2
Led achterlichten Elise S2
Iemand wat liggen of tips waar aan te schaffen?
Het is voor op een Elise S2 uit 2001.
Het is voor op een Elise S2 uit 2001.
-
Re: Led achterlichten Elise S2
Niemand?
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Dealer?
of de Hella's?
Keuze genoeg ... originele zijn vrij duur, vandaag bepaalde mensen wel al es durven experimenteren met andere merken/types zoals die van Hella.
of de Hella's?
Keuze genoeg ... originele zijn vrij duur, vandaag bepaalde mensen wel al es durven experimenteren met andere merken/types zoals die van Hella.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Ik heb ooit eens vernomen dat er ene "junks" die dingen verkocht op seloc...gelieve toch u eerst eens zeer goed te informeren want er zijn nogal wat problemen met dit aangaande... er moeten ook nog andere dingen hiervoor verandert worden... zoniet werken uw stoplichten maar flauwtjes, of zijn er andere ongemakken... ook is er ooit een slechte serie/reeks hiervan geproduceerd enzvt...
copty text..
Make sure you get a light with a part no beginning "B", the "A"s were the high failure rate ones.
copty text..
Make sure you get a light with a part no beginning "B", the "A"s were the high failure rate ones.
Laatst gewijzigd door Herman op 04 nov 2010, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb je tips welke Hella's zouden moeten passen?
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Ik heb er pas geplaatst op de mijne.
De lichten zijn eenvoudig te vervangen.
Normaal heb je ook de harnassen nodig. (met andere relais en tegen de storing op de radio.) Men had me bij aankoop echter verteld dat het ook lukt zonder deze harnassen en dat klopt ook.
Resultaat: Geen storing op de radio en pinkers die correct werken zonder enig harnas.
Let er ook op dat je de latere leds koopt. De eerste modellen gaan snel stuk en dan zit je met een paar niet-werkende leds in het cluster. De leds die beginnen met serienummer B zijn de goede.
De leds zijn wel vrij prijzig voor een complete set.
De lichten zijn eenvoudig te vervangen.
Normaal heb je ook de harnassen nodig. (met andere relais en tegen de storing op de radio.) Men had me bij aankoop echter verteld dat het ook lukt zonder deze harnassen en dat klopt ook.

Resultaat: Geen storing op de radio en pinkers die correct werken zonder enig harnas.

Let er ook op dat je de latere leds koopt. De eerste modellen gaan snel stuk en dan zit je met een paar niet-werkende leds in het cluster. De leds die beginnen met serienummer B zijn de goede.
De leds zijn wel vrij prijzig voor een complete set.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
problemen zijn er zéér veel zo te zien aan de vele topics op seloc hierover, en veel met stoplichten die flauw oplichten of te fel blijven branden enzvt... en btw werking vd stoplichten kunt ge maar controleren met een tweede persoon of spiegel...velen weten niet dat ze met defekten hierop rijden 
beetje off-topic .. maar ik heb het zo een beetje gehad met led lichten... want deze in mijn buiten terras zijn al 2 x vervangen en ze blijven maar aan de lopende band kapot gaan...ik was hier ooit vroeger terecht door een wat oudere vakman eerder voor gewaarschuwd dat dit allemaal deels opgeklopte commercie was..

beetje off-topic .. maar ik heb het zo een beetje gehad met led lichten... want deze in mijn buiten terras zijn al 2 x vervangen en ze blijven maar aan de lopende band kapot gaan...ik was hier ooit vroeger terecht door een wat oudere vakman eerder voor gewaarschuwd dat dit allemaal deels opgeklopte commercie was..

Laatst gewijzigd door Herman op 04 nov 2010, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Commercie of niet, ik wil ze graag hebben omdat ik het mooi vind staan.
-
Iemand misschien wat Hella's nummers in het archief staan? Op de 2e hands markt zijn die led-lichten niet te krijgen, dus dan liever goede hella's erin.
-
Heb ze kunnen krijgen uit de 2e hands hoek. Ga eerst alle leds vervangen, omdat deze van het "slechte" type zijn, maar daar was de prijs ook naar... nou ja, prijs....
... daarna pas monteren.
Iemand nog tips voor het aansluiten?

Iemand nog tips voor het aansluiten?