Alle Lotusfanaten welkom op het oldtimerevent De Zaat raast - Festival of Sportscars, dat plaatsvindt op zondag 22 augustus in Temse. Start en aankomst op de Markt van Temse. Enkel voor classic sportscars ouder dan 30 jaar. Jonge Lotustoeschouwers welkom. Meer info op http://www.dezaatraast.be (website wordt kortelings ge-updated).
erik
22.08.2010 - De Zaat raast - Festival of Sportscars in Temse
-
- Naam: Erik
- Auto: Europe S2/Westfield 11
- Contacteer:
22.08.2010 - De Zaat raast - Festival of Sportscars in Temse
- Bijlagen
-
- 2010 Uitnodiging DZR-FOS 2010 - Xklein.png (251.42 KiB) 4269 keer bekeken
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: 22.08.2010 - De Zaat raast - Festival of Sportscars in T
Hopelijk zit mijn Alpine tegen dan terug in elkaar wand er staan een paar onderdelen in back order en dat heb ik niet zo graag! 

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Prachtige rit, kwas er verleden jaar ook bij, evenals nog andere forummers... goed georganiseerd evenement....
ik herinner me nog van verleden jaar.... we waren er met de Morgan... ingeschreven zijnde, en iets later aan het lekker ontbijt vroeg ik aan fideel109 (die die rit al meerdere keren gereden had) of er nog een verdere briefing volgde....nee dus...alles van info zat in de gegeven grote bruine enveloppe..roadboek, bons enzvt... vertrek was 1 per 1 ... bij ons vertrek aldaar kwam iemand ons vragen of wij ervaring hadden in het bolleken pijlken rijden, ... en.. of we wilden voorop rijden voor een franse niet zo ervaren gastrijder met een "vailliant".... wij dus gewacht op die blauwe Vaillant... en dan verder het Morgan pedaalken ietsje dieper ingeduwd dan normaal tijdens de ganse rit, met dat brullende monster steeds vlak op onze hielen....we reden overal door... het vreemde was dat we jungle achtige trajekt stukken hadden waarvan ik dacht "hier is toch de laatste 10 jaar géén enkele wagen meer door gekomen".... takken...verlaten overgroeide wegen.wegenwerken. enzvt enzvt... maar eigenaardig kwamen we steeds goed en correct uit volgens het roadboek..en.. overal dan nog als eersten aan..
.... tot de kat op de koord kwam... we hadden nooit verder in de afgegeven bruine enveloppe gekeken... want er waren stukken trajekt in het roadboek geannuleerd wegens te... ook was er een quizz aan verbonden met het vinden van nummers langs de weg...wij hadden gewoon overal gewoon doorgereden, en tevens ook volledig de afgelaste trajekten afgereden..... die ons achterop volgende Vaillant rijder vond het wel "tres tres special" zegde hij ons nadien...
..... moraal... alle bijgevoegde dokumentatie beter goed op voorhand goed doorlezen....
ik herinner me nog van verleden jaar.... we waren er met de Morgan... ingeschreven zijnde, en iets later aan het lekker ontbijt vroeg ik aan fideel109 (die die rit al meerdere keren gereden had) of er nog een verdere briefing volgde....nee dus...alles van info zat in de gegeven grote bruine enveloppe..roadboek, bons enzvt... vertrek was 1 per 1 ... bij ons vertrek aldaar kwam iemand ons vragen of wij ervaring hadden in het bolleken pijlken rijden, ... en.. of we wilden voorop rijden voor een franse niet zo ervaren gastrijder met een "vailliant".... wij dus gewacht op die blauwe Vaillant... en dan verder het Morgan pedaalken ietsje dieper ingeduwd dan normaal tijdens de ganse rit, met dat brullende monster steeds vlak op onze hielen....we reden overal door... het vreemde was dat we jungle achtige trajekt stukken hadden waarvan ik dacht "hier is toch de laatste 10 jaar géén enkele wagen meer door gekomen".... takken...verlaten overgroeide wegen.wegenwerken. enzvt enzvt... maar eigenaardig kwamen we steeds goed en correct uit volgens het roadboek..en.. overal dan nog als eersten aan..

-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Deze auto was vandaag ook in Zolder tijdens het WTCC.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
-
- Contacteer:
ik hen nog eens vernomen dat er van die firma enkele rondlopen... maar of dit op waarheid berust weet ik niet....
(kleine opmerking bij mijn bovenstaande tekst)... de zogezegde onervaren bolleke/pijlken Vaillant chaufeur, bleek tijdens een gesprek toen met hem tijdens lunch de organisator te zijn van een prestigieze jaarlijkse auto retro rally in Le Touquet (dit volgens zijn zeggen)... begrijpe wie begrijpe kan
(kleine opmerking bij mijn bovenstaande tekst)... de zogezegde onervaren bolleke/pijlken Vaillant chaufeur, bleek tijdens een gesprek toen met hem tijdens lunch de organisator te zijn van een prestigieze jaarlijkse auto retro rally in Le Touquet (dit volgens zijn zeggen)... begrijpe wie begrijpe kan

- ovi
Pas vorige week het grootste deel van mijn onderdelen meegebracht van Meca-Parts in Bourge dus niet gelukt om hem tijdig in elkaar te krijgen!ovi schreef:Hopelijk zit mijn Alpine tegen dan terug in elkaar wand er staan een paar onderdelen in back order en dat heb ik niet zo graag!

Ik kom misschien wel eens even kijken!

-
- Contacteer:
Wij kunnen er spijtig genoeg dit jaar niet aan deelnemen..t'is anders een prachtig event...we hebben ons verleden jaar kostelijk geamuseerd en alles was perfekt geregeld...
nee...tijdens onze vakantie heeft het alhier blijkbaar vrij nat geweest
... en mijn tuin heeft intussen jungle achtige trekjes gekregen...toppunt is dat ik een automatische irrigatie heb voor bijna alle planten...en dit systeem nog eens sterk uitgebreid heb net voor we vertrokken... ik heb vergeten te melden aan onze zoon om dit systeem af te leggen tijdens onze 3 a 4 weken afwezigheid...zodoende....
zondag 29/8 rijden we wel de British te ieper...
nee...tijdens onze vakantie heeft het alhier blijkbaar vrij nat geweest

zondag 29/8 rijden we wel de British te ieper...
-
- Auto: Elise S1
gisteren even gaan kijken, zeer leuk evenement, mooie bezetting.
mooie Europa gezien (die van Erik?)
Wim
mooie Europa gezien (die van Erik?)
Wim
- ovi
Ik ben er s'morgens niet geraakt en in de namiddag was het aan het gieten!
Nog steeds mijn dakje voor de Tiger niet gemaakt dus geen goe idee!