Hallo,
Zit normaal in het "esprit" deel van dit forum, maar heb een vraag over een Elise S1.
Is het mogelijk om de front clam, dus zeg maar de neus van een S2, op een S1 te monteren? Of gaat men dan tegen zeer veel problemen aanlopen?
De constructies zijn in principe gelijk, maar volgens mij heeft de S2 een bredere spoorbreedte gekregen, of zit ik er dan naast?
Met vriendelijke groet, Ruud
S2 neus op S1 Elise, mogelijk?
-
- Naam: Ruud
- Auto: Turbo Esprit/Europa S
- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
Re: S2 neus op S1 Elise, mogelijk?
Ha!
Ik vroeg mij van het weekend hetzelfde af maar dan de S3 neus op de S2 ...
Voor een leek als ik lijkt het mogelijk, ze staan tenslotte op hetzelfde chassis en het "midden gedeelte" is gelijk (bij de S2 - S3 toch).
Maar zoals gezegd, ik ben een complete leek. Het zal wel weer in de details zitten...

Voor een leek als ik lijkt het mogelijk, ze staan tenslotte op hetzelfde chassis en het "midden gedeelte" is gelijk (bij de S2 - S3 toch).
Maar zoals gezegd, ik ben een complete leek. Het zal wel weer in de details zitten...

-
- Naam: Ruud
- Auto: Turbo Esprit/Europa S
Re: S2 neus op S1 Elise, mogelijk?
Hoi,
Nou, als ik foto's bekijk zou het moeten kunnen. Alleen de afdekplaat van de radiateur lijkt anders te zijn vormgegeven bij de S1 en S2...
Groeten, Ruud
Nou, als ik foto's bekijk zou het moeten kunnen. Alleen de afdekplaat van de radiateur lijkt anders te zijn vormgegeven bij de S1 en S2...
Groeten, Ruud