Nelson Panciatici mag de kleuren van Lotus Racing verdedigen in de top klasse van de WSR , de Formule Renault 3.5

Het Mofaz Team ( team van Fauzy in 2009)wordt omgedoopt tot Junior Lotus Racing .
http://www.mofazracing.com Een bekend gezicht

ik ga niet. De Lotustour Limburg is op 2 mei en we zijn daar ingeschreven.mindp0wer schreef:Gaat er iemand 1-2 mei naar Spa? Heb 4 tickets gekregen, dan kan ik de Lotus jongens ook eens live aan het werk zien![]()
Vorig jaar Baguette zien tweede worden.
Zit met teveel vraagtekens op het moment. Kan ik woensdag met het vliegtuig naar Barcelona of niet? Als ik al kan vertrekken, wanneer ben ik dan terug (normaal vlucht terug gepland 28/04)? En ik doe de Elise binnen voor we vertrekken voor nieuwe schokdempers en uitlijning, ga ik voor de Nitrons (waarvoor geen Goca goedkeuring is en dus risico op de keuring) of voor andere dempers, wanneer heb ik de Lotus dan terug?dachero schreef:ik ga niet. De Lotustour Limburg is op 2 mei en we zijn daar ingeschreven.mindp0wer schreef:Gaat er iemand 1-2 mei naar Spa? Heb 4 tickets gekregen, dan kan ik de Lotus jongens ook eens live aan het werk zien![]()
Doe jij niet mee in je achtertuin,Koen?
zeer zeker het is paniekvoetbal. Allez nu heb ik niets te doen qua luchthavenmindp0wer schreef:Zit met teveel vraagtekens op het moment. Kan ik woensdag met het vliegtuig naar Barcelona of niet? Als ik al kan vertrekken, wanneer ben ik dan terug (normaal vlucht terug gepland 28/04)? En ik doe de Elise binnen voor we vertrekken voor nieuwe schokdempers en uitlijning, ga ik voor de Nitrons (waarvoor geen Goca goedkeuring is en dus risico op de keuring) of voor andere dempers, wanneer heb ik de Lotus dan terug?dachero schreef:ik ga niet. De Lotustour Limburg is op 2 mei en we zijn daar ingeschreven.mindp0wer schreef:Gaat er iemand 1-2 mei naar Spa? Heb 4 tickets gekregen, dan kan ik de Lotus jongens ook eens live aan het werk zien![]()
Doe jij niet mee in je achtertuin,Koen?
En dan heb ik nog die kaarten ... één dag tour 2/05 en één dag Spa 01/05, kan ook nog.
Ik ga dadelijk naar reisbureau voor iets of wat duidelijkheid, wellicht rij ik zelf dan naar Barcelona, of ik dan nog een tourke zie zitten is ook nog een vraag.
Maar anders zou ik heel graag meerijden![]()
Heb jij geen last van sluiting van de vlieghavens?