28/02/2010 : Mini voorjaarsrit met Lotus Club France

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

28/02/2010 : Mini voorjaarsrit met Lotus Club France

Bericht door Frederik »

Op zondag 28 februari organiseren onze vrienden van de Franse Lotusclub een korte rondrit met een etentje in Brugge.

Na enig overleg hebben we besloten om rond 10h30 – 11h00 bij ons aan de garage te vertrekken, en bij deze wens ik onze Belgse Lotusvrienden ook de gelegenheid te geven om hieraan deel te nemen, waar ik jullie vanaf 10h uitnodig voor een ‘natje’. Via een eenvoudige roadbook rijden we dan naar Brugge waar we rond 13h00 door Anja verwelkomd worden voor een gezellig etentje in ‘Lichtschip Mayflower’.

De mensen die dit wensen kunnen na het etentje nog altijd een bezoekje brengen aan Brugge. Na deze lange koude winter hopen we jullie talrijk te mogen verwelkomen voor dit gezellig voorjaarstreffen.

Datum : 28/02/2010
Regio v/d rondrit : West-Vlaanderen (Waregem-Brugge)

Timing:
10u30 : Bijeenkomst 'FVH Motors' (http://www.fvhmotors.be)
11u00 : Vertrek rit naar Brugge
13u00 : Aankomst in Brugge ‘Lichtschip Mayflower’ (http://www.lichtschipmayflower.be)
13u30 : Lunch

Kostprijs : 30€ (prijs per persoon).
(voorgerecht – hoofdgerecht – dessert – koffie en 2 glazen wijn)

Meer info en inschrijving :
Frank Vanherweghe (+32 (0)475/77.96.93) fvh.motors@telenet.be
(Daar het aantal plaatsen op het Lichtschip beperkt is vragen we jullie om tijdig in te schrijven)
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: 28/02/2010 : Mini voorjaarsrit met Lotus Club France

Bericht door Herman »

Haha.. ik had dit berichtje donderdag ,verleden week reeds gekregen van FVH..maar kan hier helaas spijtig genoeg niet aan meedoen,omdat we die dag in appelsienenland zijn...(ik heb dat terstond gemeld aan Frank) t'ziet er anders zéér leuk uit...En ...zou een goede promo kunnen zijn voor YLD mits de nodige franstalige pub...want zoals ik al eens heb kunnen polsen, "zij" (de franse lotusiens) weten niet zo goed wat er allemaal reilt en zeilt in het Belgische active Lotuswereldje... er zijn er nogal wat (lotusssen) in het franse Noorden...van den anderen kant weten "wij" ook niet altijd alles wat er "daar" dan over de schreve georganiseerd wordt...
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik ga normaal meedoen en een franse variant maken en printen voor die dag. Mensen die me kunnen ondersteunen zijn welkom, Lindsay zal normaal mijn woordvoerder zijn want ik ben de franse taal niet machtig genoeg om mezelf te verkopen :)
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Naar Brugge zal ik zeker eens afkomen, of ik de rit zal meedoen zal van het weer afhangen en van de vordering van de werkzaamheden aan de Dax.

Maar naar Brugge kom ik zeker om foto's te nemen.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Niet vergeten deze... intressante kleine tour/run nu komend week-end... ik kan er jammer j genoeg niet aan deelnemen... altijd intressant "Brugge die Scone"...
Luc
Auto: Elise MKII

Bericht door Luc »

leuk , en we komen , doen mee , zal leuk zijn de lotus onder zijn deken te kunnen halen voor ritje , ;)
Tom DC
Naam: Tom
Auto: (nog) geen Lotus

Bericht door Tom DC »

Ik kom morgen wel eens kijken naar het vertrek. FVH is toch aan mijn achterdeur.
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

... en ik zit te balen dat ik er niet bij kan zijn, we hebben vanavond bezoek van vrienden die we al een heel erg lange tijd niet meer hebben gezien en zij gaan "pekken" (laat blijven). Bijgevolg ik morgen voormiddag zeer waarschijnlijk niet voor 11u mijn bed zal uitrollen.

Vermoedelijke kom ik wel es tot in Brugge in de namiddag...
molleke

Bericht door molleke »

Raf en molleke zijn der geweest , hele mooie route met vele kleine smalle baantjes ,geen hinder van het slechte weer gehad , geen wind en regen tijdens de rit ,een 40 tal franse deelnemers, eten was lekker ,was op een bootrestaurant. bij aankomst thuis zagen we in het nieuws wat voor een rot weer het geweest is en dat we daardoor gespaart gebleven zijn.
Bijlagen
IMG_0239.JPG
IMG_0238.JPG
IMG_0242.JPG
IMG_0244.JPG
IMG_0245.JPG
molleke

Bericht door molleke »

tijdens het eten
Bijlagen
IMG_0233.JPG