Rijdt uw wederhelft ook met de Lotus ?
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Rijdt uw wederhelft ook met de Lotus ?
Dit kan een intressant topicsken worden ? De vraag is: Rijd uw wederhelt ook met de Lotus.....??? En verder in de rand van die vraag...ja, maar....neen,omdat.. ja zeker...neen, nooit , ...alleen maar omdat.... enzvt...
- Dim
- Auto: Exige S 240
Re: Rijd uw wederhelft ook met de Lotus ?
neen...nog geen meter mee gereden... wat ik niet erg vind 

Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Mijn dame rijd met de Europa S alleen als het écht moet en niet anders kan.. (zoals na een mosselsouper
) of als "haar" wagentje in reparatie of niet beschikbaar is... het grootste probleem vind ze de parkings (ticket nemen) ik heb nochtans beide zetels reeds 4 cm hoger gezet dmv extra profielen onder de seat rails...ook zachte omhulsels op de gordels gemonteerd..
Met de Morgan (rhd) wil ze "niet" rijden...ook vroeger met onze rhd elise s2 helemaal niet.... daar dan tegenover rijd ze wel vlot met een bestelwagen van de zaak of zo... verleden jaar in januari tochtje van 4000 kms gedaan met de Europa... maar.. wilde er geen meter mee rijden...
Dus ...de mijne rijd er wel mee, maar.. dik tegen haar zin...

Met de Morgan (rhd) wil ze "niet" rijden...ook vroeger met onze rhd elise s2 helemaal niet.... daar dan tegenover rijd ze wel vlot met een bestelwagen van de zaak of zo... verleden jaar in januari tochtje van 4000 kms gedaan met de Europa... maar.. wilde er geen meter mee rijden...

Dus ...de mijne rijd er wel mee, maar.. dik tegen haar zin...
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Sinds de 1e keer niet meer. Laat ons zeggen dat het haar niet zo goed is bevallen.
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Mijn vrouw rijdt ook met de Lotus.
Af en toe als het mooi weer is wordt er zelfs over gediscussieerd wie ermee naar het werk mag rijden die dag.
... Tja.
Af en toe als het mooi weer is wordt er zelfs over gediscussieerd wie ermee naar het werk mag rijden die dag.
... Tja.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Die van mij rijdt er ook in, maar liever niet als het niet hoeft. (Alhoewel ik haar er in de vakantie op de autobahn op betrapte dat ze met een grote grijns 140 reed, en dat is toch 20 harder dan ze normaal doet
)
't is meer de angst voor het onbekende denk ik, en ik ben er niet rouwig om
Als 't moet, dan kan ze het wel, en van mij mag ze.
We hebben overigens afgelopen week de fiat marea weekend verkocht en er een Lancia Lybra SW 2.0 voor terug gekocht. Ook hier is het gewoon een kwestie van wennen geblazen. Mijn observatie is dat de meeste mannen plezier beleven aan de gewenningsfase en de meeste vrouwen zouden het liever niet zien dat ze opnieuw moeten wennen.
Maar misschien kunnen in dit topic de dames zelf even het woord nemen?

't is meer de angst voor het onbekende denk ik, en ik ben er niet rouwig om

We hebben overigens afgelopen week de fiat marea weekend verkocht en er een Lancia Lybra SW 2.0 voor terug gekocht. Ook hier is het gewoon een kwestie van wennen geblazen. Mijn observatie is dat de meeste mannen plezier beleven aan de gewenningsfase en de meeste vrouwen zouden het liever niet zien dat ze opnieuw moeten wennen.
Maar misschien kunnen in dit topic de dames zelf even het woord nemen?

If you always do what you always did, you always get what you always got.
-
- Naam: Ben
- Auto: geen
Lotusrijder sinds eind 1996 en mijn wederhelft heeft er nog geen meter mee gereden.
Reden: Ze is 1.63m maar beschikt over korte beentjes, en hoe je het draait of keert, rijden gaat zo niet.
En mocht het wél gaan, zou ze misschien toch nie willen...wegens niet durven uit voorzichtigheid
Reden: Ze is 1.63m maar beschikt over korte beentjes, en hoe je het draait of keert, rijden gaat zo niet.
En mocht het wél gaan, zou ze misschien toch nie willen...wegens niet durven uit voorzichtigheid

- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
de Elise zal door beiden gereden worden ; kan wel n discussie opleveren als t heel mooi weer is, maar zal in praktijk wel meevallen : k heb nog de Esprit, en daarmee rijd ik alleen (heeft vriendin schrik van) 

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Lindsay heeft al 1 keer met de Lotus gereden naast het vliegveld in Oostende, maar het is geen spek voor haar bek zegt ze.
Van mij mag ze, en zou ze er meer moeten mee rijden, maar ze wil niet...
Een vrouw in een knappe/snelle wagen is stoer en toch leuk om zien? toch?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
Idd !Frederik schreef:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963