Beschermhoes Elise S2
-
- Auto: Elise S2
Beschermhoes Elise S2
Kent iemand een goede (mooie) cover voor het (indoor) stallen van een Elise S2?
Op Elise-shop.com staat een mooi exemplaar voor de Exige (hier)
Die zal wellicht achteraan niet mooi aansluiten bij een Elise S2 en is bovendien ook niet goedkoop.
Welke covers gebruiken jullie?
Op Elise-shop.com staat een mooi exemplaar voor de Exige (hier)
Die zal wellicht achteraan niet mooi aansluiten bij een Elise S2 en is bovendien ook niet goedkoop.
Welke covers gebruiken jullie?
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Re: Beschermhoes Elise S2
Ik heb deze (Elise model) ook over de auto liggen, en is supper zacht voor de auto. Als hij echter te lang blijft stil staan leg ik daarover nog een extra deken ter bescherming van de hoes zelf.
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Een vriend van mij heeft deze:
http://www.thelotusforums.com/shop/224- ... cover.html
Super goed!
Ik ben stikjaloers op hem en denk er over ook ook eentje te bestellen voor mijn Esprit.
http://www.thelotusforums.com/shop/224- ... cover.html
Super goed!
Ik ben stikjaloers op hem en denk er over ook ook eentje te bestellen voor mijn Esprit.
- Dim
- Auto: Exige S 240
en kent er iemand een hoes of ander systeem om g$*é#'§mme katten weg te houden van de softtop van mijn Elise ?
1 van mijn daklatjes is al gesneuveld...en ik vind de wagen altijd terug onder een spoor van kattepoten !! grrrr...
1 van mijn daklatjes is al gesneuveld...en ik vind de wagen altijd terug onder een spoor van kattepoten !! grrrr...
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Zelfde probleem, zelfs onder de plastiek hoes zitten er katten en marters (zie mijn startprobleem http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 9&start=60) op/in de wagen.Dim schreef:en kent er iemand een hoes of ander systeem om g$*é#'§mme katten weg te houden van de softtop van mijn Elise ?
Tegen marters wordt er aangeraden om kippengaas onder de wagen te leggen, die beestjes hebben blijkbaar een hekel aan een bewegende ondergrond, maar om katten weg te houden heb ik nog geen eenvoudige oplossing

Er is wel een product in de vorm van een spray in de handel om katten uit de buurt te houden van dingen die je lief zijn, misschien is dat een optie?

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Dim
- Auto: Exige S 240
hmm...die sprays stinken behoorlijk als ge het mij vraagt...en meestal werken ze niet eens... Ik vrees dat de enige mogelijkheid een gesloten garage is...
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
-
- Auto: Elise S1
ik heb deze bij FKM gehaald. Origineel Lotus.
foto Pyjama hieronder.
foto Pyjama hieronder.
- Bijlagen
-
- PICT0180.JPG (96.17 KiB) 3650 keer bekeken
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
En als de auto thuis komt en honger heeft ... zijn er de gekende frietjes ... 

- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Zie mijn topic http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=18&t=1771Dim schreef:en kent er iemand een hoes of ander systeem om g$*é#'§mme katten weg te houden van de softtop van mijn Elise ?
En ja, de kleinste zal ook op de Elise passen maar je moet hem wat korter maken vanachter net als bij mijn Elan.
Kost maar 12 euro dus is blijkbar te goedkoop voor jullie aangezien er toen ook geen reaktie op was.

Heb er toen voor de Punto ook direkt één gekocht en moet zeggen dat het geweldig handig is aangezien deze altijd buiten staat! Geen sneeuw meer kuisen of ruiten ijsvrij maken in de gure ochtendkou!

-
- Auto: Elise S2
Enig idee wat die cover bij benadering kostte?WimC schreef:ik heb deze bij FKM gehaald. Origineel Lotus.
foto Pyjama hieronder.