In de sneeuw ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
FKM
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Contacteer:

In de sneeuw ?

Bericht door FKM »

iemand op stap met zijn Lotus bij deze 1ste stevige winterprik ?
Bijlagen
Herschaalde kopie van 2009 12 17 - Snow @ FKM 001.jpg
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: In de sneeuw ?

Bericht door ovi »

Normaal ikke hé, maar ik heb vandaag 2 velgen mee van Kristel haar Fiat Punto om sneeuwbandjes op te leggen dus ben ik met de mobilhome.
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Op zoek naar werk voor de carrosserie afdeling, Frederik ?? :):)
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Lotus Europa is sinds ons Uk ritje dinsdag ll tijdelijk op stal... deze morgen in kortrijk ongeveer 6 a 7 cms sneeuw... aan het bedrijf te spiere niks... maar deze middag reeds 6 a 8 cms te Spiere en reeds 10 a 12 cms te kortrijk ... lunchpauze was eventjes 28 minuten rijden voor 12.5 kms... :roll: ...Heden weinig wieler toeristen.... k'heb nochtans sneeuwbanden in stock ;)
Bijlagen
Funny-Bizarre-Bicycles-05.jpg
Funny-Bizarre-Bicycles-05.jpg (34.83 KiB) 3298 keer bekeken
FKM
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Contacteer:

Bericht door FKM »

@ Erik
nee hoor, gewoon benieuwd naar de moedigen die met hun Lotus de sneeuw trotseren :shock:
X-E-G
Auto: Exige S240
Contacteer:

Bericht door X-E-G »

de ideale moment voor Molleke om zijn sneeuwbanden te testen :twisted:
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
kevin_v
Naam: Kevin
Auto: Elise MK1

Bericht door kevin_v »

jep, ben er door gereden/gegleden. zolang da ge niet aan de gas komt gaat het zeer goed. Wel veel lol :) :) :)
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

gewoon benieuwd naar de moedigen die met hun Lotus de sneeuw trotseren
Daar hoor ik alvast niet bij, heb het bij m'n dagelijkse sleur gehouden ... :roll: ... en was blij dat ik thuis was ...
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Bericht door mindp0wer »

We hadden vandaag medische keuringen georganiseerd voor onze werknemers in het Antwerpse tot ik om 14u telefoon kreeg van een huilende werkneemster dat ze met de wagen ergens was opgeknald. Ik heb toen de anderen opgebeld en de keuringen afgezegd, die mensen waren zeer gelukkig want het was blijkbaar zeer erg.

Even later mijn vrouw aan de lijn die in Borgerhout was en eigenlijk op weg naar een kantoor van haar bedrijf in Antwerpen, ze heeft een achterwiel aangedreven wagen en ik haar gevraagd om rechtsomkeer te maken. Wat ze gelukkig ook gedaan heeft.

Daarna stuurt een collega van me een foto door vanaf zijn gsm van de E313, man man, je zag nog niet meer dat het autosnelweg was.

En dat alles terwijl er bij ons geen vlokje te bekennen was, en nog steeds niet ...

Voor zij die het getrotseerd hebben met een Lotus, respect 8-)
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
SteffenG
Naam: SteffenG
Auto: Lotus Elise S1

Bericht door SteffenG »

Ik moest deze ochtend in leuven zijn, geen sneeuw gezien. Ik kom tegen 3 uur terug aan mijn elise S1 (volledig onder de sneeuw) en ik denk, zo erg gaat het toch niet zijn. Dan toch maar halte gehouden in brussel wegens de files en sneeuw. Ik dacht tegen 9-10uur zal de weg wel vrijgemaakt zijn van sneeuw en files...

Ik heb de hel meegemaakt (gelukkig botsing vrij). Permanent schuiven/aqua-plannen tegen 60km/h op de E19. Zelfs zo erg dat ik een minuut lang lichtjes dwars rechtdoor zat te schuiven zonder dat mijn voorwielen grip pakte. Eens ik van de snelweg aankwam begon helemaal de pret. Niet kunnen vertrekken zonder volledig dwars te gaan en naar de borduren toe te schuiven (zelfs niet vanuit 3de). Remmen waren geen optie . 1 keer op een rondpunt volledig rond gegaan maar dat hoort erbij zeker :)
Nu net gelukkig veilig thuis aangekomen. Toch geen aanrader om met dit weer buitentekomen.

Ps: Toppunt van mijn terugrit was toch wel een persoon in een porsche cayman die volledig zijn bocht heeft gemist en een volledige struik heeft meegepakt.
Plaats reactie