In de sneeuw ?
-
- Naam: Frédéric
- Auto: Lotus Lotus Lotus
- Contacteer:
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: In de sneeuw ?
Normaal ikke hé, maar ik heb vandaag 2 velgen mee van Kristel haar Fiat Punto om sneeuwbandjes op te leggen dus ben ik met de mobilhome.
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Op zoek naar werk voor de carrosserie afdeling, Frederik ??
:)

My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Lotus Europa is sinds ons Uk ritje dinsdag ll tijdelijk op stal... deze morgen in kortrijk ongeveer 6 a 7 cms sneeuw... aan het bedrijf te spiere niks... maar deze middag reeds 6 a 8 cms te Spiere en reeds 10 a 12 cms te kortrijk ... lunchpauze was eventjes 28 minuten rijden voor 12.5 kms...
...Heden weinig wieler toeristen.... k'heb nochtans sneeuwbanden in stock 

- Bijlagen
-
- Funny-Bizarre-Bicycles-05.jpg (34.83 KiB) 3298 keer bekeken
-
- Naam: Frédéric
- Auto: Lotus Lotus Lotus
- Contacteer:
@ Erik
nee hoor, gewoon benieuwd naar de moedigen die met hun Lotus de sneeuw trotseren
nee hoor, gewoon benieuwd naar de moedigen die met hun Lotus de sneeuw trotseren

- X-E-G
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
de ideale moment voor Molleke om zijn sneeuwbanden te testen 

UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
- kevin_v
- Naam: Kevin
- Auto: Elise MK1
jep, ben er door gereden/gegleden. zolang da ge niet aan de gas komt gaat het zeer goed. Wel veel lol

- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Daar hoor ik alvast niet bij, heb het bij m'n dagelijkse sleur gehouden ...gewoon benieuwd naar de moedigen die met hun Lotus de sneeuw trotseren

My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
We hadden vandaag medische keuringen georganiseerd voor onze werknemers in het Antwerpse tot ik om 14u telefoon kreeg van een huilende werkneemster dat ze met de wagen ergens was opgeknald. Ik heb toen de anderen opgebeld en de keuringen afgezegd, die mensen waren zeer gelukkig want het was blijkbaar zeer erg.
Even later mijn vrouw aan de lijn die in Borgerhout was en eigenlijk op weg naar een kantoor van haar bedrijf in Antwerpen, ze heeft een achterwiel aangedreven wagen en ik haar gevraagd om rechtsomkeer te maken. Wat ze gelukkig ook gedaan heeft.
Daarna stuurt een collega van me een foto door vanaf zijn gsm van de E313, man man, je zag nog niet meer dat het autosnelweg was.
En dat alles terwijl er bij ons geen vlokje te bekennen was, en nog steeds niet ...
Voor zij die het getrotseerd hebben met een Lotus, respect
Even later mijn vrouw aan de lijn die in Borgerhout was en eigenlijk op weg naar een kantoor van haar bedrijf in Antwerpen, ze heeft een achterwiel aangedreven wagen en ik haar gevraagd om rechtsomkeer te maken. Wat ze gelukkig ook gedaan heeft.
Daarna stuurt een collega van me een foto door vanaf zijn gsm van de E313, man man, je zag nog niet meer dat het autosnelweg was.
En dat alles terwijl er bij ons geen vlokje te bekennen was, en nog steeds niet ...
Voor zij die het getrotseerd hebben met een Lotus, respect

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
-
- Naam: SteffenG
- Auto: Lotus Elise S1
Ik moest deze ochtend in leuven zijn, geen sneeuw gezien. Ik kom tegen 3 uur terug aan mijn elise S1 (volledig onder de sneeuw) en ik denk, zo erg gaat het toch niet zijn. Dan toch maar halte gehouden in brussel wegens de files en sneeuw. Ik dacht tegen 9-10uur zal de weg wel vrijgemaakt zijn van sneeuw en files...
Ik heb de hel meegemaakt (gelukkig botsing vrij). Permanent schuiven/aqua-plannen tegen 60km/h op de E19. Zelfs zo erg dat ik een minuut lang lichtjes dwars rechtdoor zat te schuiven zonder dat mijn voorwielen grip pakte. Eens ik van de snelweg aankwam begon helemaal de pret. Niet kunnen vertrekken zonder volledig dwars te gaan en naar de borduren toe te schuiven (zelfs niet vanuit 3de). Remmen waren geen optie . 1 keer op een rondpunt volledig rond gegaan maar dat hoort erbij zeker
Nu net gelukkig veilig thuis aangekomen. Toch geen aanrader om met dit weer buitentekomen.
Ps: Toppunt van mijn terugrit was toch wel een persoon in een porsche cayman die volledig zijn bocht heeft gemist en een volledige struik heeft meegepakt.
Ik heb de hel meegemaakt (gelukkig botsing vrij). Permanent schuiven/aqua-plannen tegen 60km/h op de E19. Zelfs zo erg dat ik een minuut lang lichtjes dwars rechtdoor zat te schuiven zonder dat mijn voorwielen grip pakte. Eens ik van de snelweg aankwam begon helemaal de pret. Niet kunnen vertrekken zonder volledig dwars te gaan en naar de borduren toe te schuiven (zelfs niet vanuit 3de). Remmen waren geen optie . 1 keer op een rondpunt volledig rond gegaan maar dat hoort erbij zeker

Nu net gelukkig veilig thuis aangekomen. Toch geen aanrader om met dit weer buitentekomen.
Ps: Toppunt van mijn terugrit was toch wel een persoon in een porsche cayman die volledig zijn bocht heeft gemist en een volledige struik heeft meegepakt.