Ik ben Stijn Sioen en woon in Sijsele (Damme - West-Vlaanderen)
Na me een paar jaar bezig te houden met tuning had ik er serieus genoeg van.
Ik ben dan maar op zoek gegaan naar iets helemaal anders om me terug te amuseren in het autorijden ipv voortdurend m'n wagen te zien staan in m'n garage of op een meeting.
Ik ben op zoek gegaan naar een tweezitter en het moest pure fun zijn om ermee rond te toeren.
Na een beetje rondkijken kwam ik erachter dat een super seven het meeste aan m'n verwachtingen ging voldoen.
Ik wilde wel een Seven die meer gericht was naar een classic car ipv de pure racer met de bike engines.
In het begin van dit jaar ben ik eens een bezoekje gaan brengen naar John van Dax Benelux, want op z'n site had ik een interessante Rush zien staan.
Na een testritje was ik volledig overtuigt en werd de aankoop gedaan.
Het is een vanuit Engeland geïmporteerde wagen en is gebouwd of beter gezegd samengesteld in 1995.
Er ligt een Lancia Beta Monte-Carlo 2000cc motor in met dubbele webers en een race/road nokkenas.
(Een andere bezigheid van me is fotografie wat je hopelijk kan zien aan de foto's

Deze winter zal ik me bezig houden met het interieur iets te veranderen en een nieuw dashboard ontwerpen met een tripmaster ingewerkt om oldtimer rondritten te kunnen doen en nog een meterke of twee bijplaatsen.
Je ziet dat er nog een radio inzit maar deze is al losgekoppeld en zit er maar meer in om het gat te vullen.

Er zat nog een cd-lader in met een versterker en subwoofer maar heb dat er rap allemaal uitgezwiereld.
Da's allemaal gewicht en je hoorde er toch niets van want den uitlaat is niet echt gedempt...