jaarkalender CTLB

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
lotusbert
Auto: 2-11 / Elan Sprint

jaarkalender CTLB

Bericht door lotusbert »

Beste Forumgebruikers,

wie reeds toe is aan het inplannen van de toertochten aan dewelke hij in 2010 wil deelnemen, kan best ook eens de site van Club Team Lotus Belgium bezoeken en naar het menu kalender gaan : http://www.clubteamlotusbelgium.org/

Daar staan alle voorziene data en regio's vermeld van de geplande ritten van CTLB.

Check regelmatig eens de site voor verdere updates.

Wij hopen u regelmatig te mogen begroeten op één van onze ritten !

mvg

Bert Maes
secretaris CTLB-vzw
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Re: jaarkalender CTLB

Bericht door Yves »

Er staan er al een paar te kort op ook zie ik bij een snelle kijk.

Ieper en mosseldiner 2010.
lotusbert
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Bericht door lotusbert »

Yves,

op de kalender van CTLB staan enkel evenmenten die door CTLB worden georganiseerd. Voor niet -CTLB evenementen zal je (misschien niet ??)gezien hebben dat er onderaan de CTLB-kalender een link naar deze site staat, waar onder het menu 'evenementen' tal van niet-CTLB evenementen staan vermeld.

Bert
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

lotusbert schreef:Yves,

op de kalender van CTLB staan enkel evenmenten die door CTLB worden georganiseerd.
Bert
Bert , bent u niet héél ietsken verkeerd in uw tekst ??? het zou moeten zijn "gesteund" ipv "georganiseerd", want véle van die ritten die gesteund worden door CTLB zijn toch door "anderen" georganiseerd ?, maar dan WEL GESTEUND door CTLB is dat niet zo ?

Mvgr. Herman... Die het écht spijtig vind dat CTLB onze Ypres rit niet WIL steunen.. (en de hiervoor door hun opgegeven reden hiervoor nog véél meer jammerlijk vindt.)..
Laatst gewijzigd door Herman op 07 nov 2009, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Ik zal wel naar een meeting gaan waar ze het niet erg vinden van aan "een frituur" te passeren! ;)
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

@ Ovi... ik heb zo rap eens nagezien waar wij de "lotusforummers" al eens wat gegeten hebben.....

En in nog niet zo lange levenstijd van het forum is er al op verschillende plaatsen ietwat genuttigd door de Forummers..

Restaurant t'klokkeputje in Latem (s'avonds na Dream cars)
Restaurant Kasteel Breivelde Zottegem (s'avonds na de pic-nic)
Restaurant T'eilandje Ieper (s'avonds na de Ypres tourrun)
Restaurant de Val Zolder ( 2x s'avonds na Vroemdag)
Restaurant Franklin Vilvoorde (s'middags Mosselevent )
enzvt, enzvt....

Niet dat ik iets tegen een Frituur heb hoor, het is het samenzijn dat primeert en de gezelligheid die de personen zelf crieeren..... Maar toch kunt ge ergens bovenstaande etablissementen bezwaarlijk een Frituur noemen denk ik zo...... en ben ik helemaal NIET akkoord als zouden de Lotusforummmers een stempel krijgen van het *** als zouden wij een uitgesproken voorkeur hebben voor frituurtoestanden ....Het zijn géén Sergio Herman of Goossens tafels maar toch goede etablischementen,En ik herinner me nog een persoon die tijdens een rit bij ons tijdens een *** rit aan tafel zat , en die vroeger een Ferrari had, dat ding heeft hij speciaal vd hand gedaan vanwege de grote dikdoennerij bij de clubuitstappen van dit paardemerk---maar... ik heb hem ook maar een paar keer meer gezien sinds :lol: :lol: Dank aan dit forum vind ik dat er ooit eens kritiek kon gegeven worden op een bepaalde ***rit waar we leterlijk en figuurlijk met ons voeten in het eten stonden te trappelen.... het jaar daarna was prima en perfekt...wat als er géén kritiek gekomen was. ?...nee ik vind dat er momenteel moeilijk verbetering mogelijk is.... alles moet betaalbaar blijven en gezellig erbij, men moet niet vergeten dat wij momenteel werken zonder enige back-up van lidgelden of zo, en het "toch" maar klaarspelen om zonder enige steun een goede kwaliteit aan te bieden... ik vind het forum een prachtige brievenbus om voorstellen ter verbetering of suggesties te krijgen (van de lotusforummers graag).... maar een soort ware konkurrentieslag crieeren met een groep die het klaarspeelt om op een ware recordtijd het diedubbele van leden te krijgen als de "critikers" zelf, en deze groep dan te bestempelen als alleen frituurminners en car tuning lovers, nee dat is wél een beetje erover, en getuigt alleen maar van een ondoordachte en ongelukkige snel neergepende uitspraak denk ik zo, de perfektie bestaat niet, en voor iedereen wel doen is heel moeilijk denk ik, maar ....
Laatst gewijzigd door Herman op 07 nov 2009, 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.
spoilerke
Naam: Pascal
Auto: Elise

Bericht door spoilerke »

wat een heisa

gooien maar die modder

ik dacht dat cltb leden en oragnisatoren lidgeld betalen , en dat leden en niet leden steun gaven door publiciteit te plaatsen bij ctlb.

en nu moeten zij steun geven aan organisaties die niet aangesloten zijn bij ctlb - niet correct-

mijn nederlandse zuinigheid laat niet toe lidgeld te betalen,zo zitten wij niet in elkaar.voor mij leve het gratis forum.

laat de dingen zo als ze zijn ctlb en lotusforum deftig naast elkaar

graag neem ik deel aan sommige uitstapjes met het ctlb
en sommige uitstapjes van het forum doe ik ook mee.
ik pas wel voor de frituur ,ieder zijn ding
maar de mosselen zijn lekker en de ieper is goed

start ook een fonds bij het forum om ondersteuning van de uitstappen
maar overweeg het blijft voor vele een hobby
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

re copy:
start ook een fonds bij het forum om ondersteuning van de uitstappen
end copy...

meschien wel een goed idee voor 2010 ? Meschien op vrijwillige basis ? Graag reaktie hierop, vanwege de webmaster en anderen.....

goed idee van Spoilerke, die zich hier nieuw geregistreerd heeft om 11.04 hr en reeds zijn eerste bericht zond om 11.16 hr.... meschien toch maar eens voorstellen zeg ik zo.... en "spoilerke" let maar op :D een spoiler is deel van auto tuning, en deze meschien wel onterechte stempel kregen wij nu eveneens ook onlangs opgedrukt vanwege **** :D .....
PS: ik denk dat zeker 25% van de 350 lotusforumleden eveneens lid zijn van CTLB hoor :D
spoilerke
Naam: Pascal
Auto: Elise

Bericht door spoilerke »

inderdaad mijn zelf gemaakt spoilerke zorgde wel voor opschudding bij de franstaligleden van het ctlb,maar toch zijn we er goed onthaald geweest.
(ondanks mijn hollands accent)
ik ben al sinds den beginne lezer van het forum , maar heb een hekel aan onenigheid.Nu mijn vrouwtje al een tijd ziek is zal ik waarschijnlijk niet dikwijls op de ritten aanwezig zijn .
Het beste is dus onopvallend heel eenvoudig terug te verdwijnen van het forum.

Onze beste wensen aan allen en zet hem op met de vlam in de pijp

het was zeker niet de bedoeling partijdig te zijn
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Spoilerke....nog rap een antwoord want ik vertrek hier ook straks, maar dan niet vh forum.....wie heeft er u ooit beschuldigd van partijdig te zijn ? of denkt u dat van uzelf ? ieder heeft toch zijn eigen mening en daar is het forum toch voor, anders zou het géén zin hebben dat er een forum is.... en het is het énige nederlandstalige Lotusforum in Belgie meen ik te weten....en tussen haakjes u bent met een schitterend idee op de proppen gekomen die heel meschien wel verder uitgewerkt wordt zodat we meer onafhankelijk en rustig kunnen evenementen organiseren indien dit lukt....nee blijf maar gewoon op het forum... ik wens uw vrouwke veel beterschap toe... gemeende wensen van.. Herman en Catherine..
Plaats reactie