re copy:
SAMEDI 5 DECEMBRE de 13h30 à 17h, la Grange aux Damiers vous invite à participer au TELETHON 2009 sous l'initiative de Lionel BROUARD, à Givenchy les La Bassée (entre Lille et Béthune).
Rendez vous sur le parking de la salle des sports, pour un petit rallye de navigation (12euros d'engagement), une exposition de bolides anciens et de prestige.
" 50% vd nu reeds ingeschrevenen zijn allemaal lotus, zie deelnemerslijst Telethon 2009 op de website hieronder vermeld"
http://www.lagrangeauxdamiers.com/
05/12/2009 Telethon
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
- co-driver
- Naam: Kurt
- Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Re: Telethon 2009 zaterdag 5 december 2009
Zijn er Forum - leden die meerijden in dit 'GOEIE DOEL' evenement?
Lijkt mij 'tof' om mee te maken

Lotus makes greencars ..... funcars!!
-
- Contacteer:
jammer moet ik werken op Zaterdag, zoniet had ik zekers meegedaan, wij hebben ons ingeschreven voor het event "winter games" op de zondag ttz het vroegere "tour de sapin"co-driver schreef:Zijn er Forum - leden die meerijden in dit 'GOEIE DOEL' evenement?
ik sta er ingeschreven met de Morgan maar zal de Europa nemen denken we. t'is daar altijd een gezellige bedoening en er doen altijd wat lotus belgen mee, en... het is niet zo ver over de "schreve"
-
- Auto: geen
- Contacteer:
wss van de partij met het foto toestelHerman schreef:jammer moet ik werken op Zaterdag, zoniet had ik zekers meegedaan, wij hebben ons ingeschreven voor het event "winter games" op de zondag ttz het vroegere "tour de sapin"co-driver schreef:Zijn er Forum - leden die meerijden in dit 'GOEIE DOEL' evenement?
ik sta er ingeschreven met de Morgan maar zal de Europa nemen denken we. t'is daar altijd een gezellige bedoening en er doen altijd wat lotus belgen mee, en... het is niet zo ver over de "schreve"

-
- Auto: geen
- Contacteer:
als ik deze avond niet te lang blijf plakken en morgen op tijd uit de veren geraak dan zal ik een kijkje komen nemen
-
- Contacteer:
ben der nog niet uit Lotus of Morgan....
verleden jaar 7 dec... was het vrij mooi koud weer, met veel modderige trajekten...maar een schitterend parcours...
hier een beeldje van verleden jaar..(start te Bethune en onderwegs) toen deed ik mee met de elise s2 111s..toen (2008) noemde de rit nog "tour du sapin" en nu voor 2009 is het "winter games"...genoemd.. start is nu morgenochtend in het dorpje Robecq om 10 hr... Ra Ra wie staat er daar met zijn mutsken aan te praten tegen mij ad start te Bethune.2008.????

verleden jaar 7 dec... was het vrij mooi koud weer, met veel modderige trajekten...maar een schitterend parcours...
hier een beeldje van verleden jaar..(start te Bethune en onderwegs) toen deed ik mee met de elise s2 111s..toen (2008) noemde de rit nog "tour du sapin" en nu voor 2009 is het "winter games"...genoemd.. start is nu morgenochtend in het dorpje Robecq om 10 hr... Ra Ra wie staat er daar met zijn mutsken aan te praten tegen mij ad start te Bethune.2008.????