Te luid voor Zolder
- B-Blue
- Naam: Erik
- Auto: Elise MK1
Te luid voor Zolder
Bij mijn vorige trackday op het circuit van Zolder heb ik 2 keer een zwarte vlag gekregen wegens te luid (+100 db). Heb direct een nieuwe uitlaat bestelt bij FKM (Larrini sport) maar die zou wel eens niet meer op tijd binnen en gemonteerd kunnen zijn voor de autohappening volgend weekend. Nu zou er een soort externe demper bestaan om op de uitlaat te monteren. Heeft iemand hier meer informatie over? Ik zou nl. graag na de Biancchi ook nog een beetje gas blijven geven....
Cheers
Erik
Cheers
Erik
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Re: Te luid voor Zolder
Geef die man gewoon oordopjes
Kom je veel goedkoper mee weg en is nog het minste moeite van allemaal 

Back in action 

- Dim
- Auto: Exige S 240
Al op een aantal trackdays gezien dat sommigen een versneden blikje cola of iets dergelijks aan de uitlaat vastzetten
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- Frederik V
- Naam: Frederik
- Auto: geen meer
- Contacteer:
idd er bestaan zo'n dingen men broer heeft ook zoiets voor op zen moto maar dan zit hij nog aan 105Db.
Maar heb al eens een foto gezien van zoiets gelijkaardigs op een lotus hier de link
http://sector111.blogspot.com/2009/07/e ... d-ons.html
Blijkbaar niet in België alleen last van die overdagslapers
Maar heb al eens een foto gezien van zoiets gelijkaardigs op een lotus hier de link
http://sector111.blogspot.com/2009/07/e ... d-ons.html
Blijkbaar niet in België alleen last van die overdagslapers

- FastEleven
- Auto: 2-11 + Cup 250
B-Blue,
Blij je weer te ontmoeten
Het wordt wellicht behoorlijk druk in Zolder en metingen in groep tellen niet mee. Da's in jouw geval alvast een voordeel. Je kunt ook proberen om me te volgen, zodat je auto nooit alleen wordt gemeten ...

Het wordt wellicht behoorlijk druk in Zolder en metingen in groep tellen niet mee. Da's in jouw geval alvast een voordeel. Je kunt ook proberen om me te volgen, zodat je auto nooit alleen wordt gemeten ...
Laatst gewijzigd door FastEleven op 15 sep 2009, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- B-Blue
- Auto: Elise MK1
Wie kan er nu in godsnaam FastEleven volgen....FastEleven schreef:B-Blue,
Het wordt wellicht behoorlijk druk in Zolder en meetingen in groep tellen niet mee. Da's in jouw geval alvast een voordeel. Je kunt ook proberen om me te volgen, zodat je auto nooit alleen wordt gemeten ...
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Alleen van de naam krijgt ge al schrik!B-Blue schreef:Wie kan er nu in godsnaam FastEleven volgen....FastEleven schreef:B-Blue,
Het wordt wellicht behoorlijk druk in Zolder en meetingen in groep tellen niet mee. Da's in jouw geval alvast een voordeel. Je kunt ook proberen om me te volgen, zodat je auto nooit alleen wordt gemeten ...

Of is da enkel psychologische intimidatie?

- FastEleven
- Auto: 2-11 + Cup 250
Wie kan er nu in godsnaam FastEleven volgen....
Dat vind ik nu niet lief, zie. Ik moet nog elke keer wenen als ik terugdenk aan mijn '1962 Westfield 'Lotus' Eleven' (http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=16&t=594)Alleen van de naam krijgt ge al schrik!
Ivo, Erik, jullie trappen regelrecht op m'n hart !!!

En voor de duidelijkheid : er staat niet 'FastElise' hé

Mijn Elise MKII heeft de 120 pk Rover motor ...
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Maar venteke toch!FastEleven schreef:Wie kan er nu in godsnaam FastEleven volgen....Dat vind ik nu niet lief, zie. Ik moet nog elke keer wenen als ik terugdenk aan mijn '1962 Westfield 'Lotus' Eleven' (http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=16&t=594)Alleen van de naam krijgt ge al schrik!
Ivo, Erik, jullie trappen regelrecht op m'n hart !!!![]()
![]()
![]()
En voor de duidelijkheid : er staat niet 'FastElise' hé
Mijn Elise MKII heeft de 120 pk Rover motor ...

Ik ga die van mij veranderen in "no brakes" wand daar vrees ik wel een bekke voor in Zolder met mijn standaard remmen!
Heb wel speciaal de beste remblokjes gaan halen die ze bij mijn autozaak konden geven en ga ze deze namiddag steken en inneens de beste kwaliteit remolie er injossen zodat ik zeker met toch al een beetje de juiste wapens ten strijde kan trekken!

De Toyo bandjes zijn in ieder geval geweldig dus grip heb ik al zeker en dat helpt dan ter kompensatie dat ik niet te veel zoek te remmen!

Dus als ik in jullie kont hang niet te fanatiek remmen hé gasten!

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
copy re ovi :Ik ga die van mij veranderen in "no brakes" wand daar vrees ik wel een bekke voor in Zolder met mijn standaard remmen!
Gebruikte dr Beaucourt ook niet het woord FAST voor iets..???

Gebruikte dr Beaucourt ook niet het woord FAST voor iets..???