MG TF nieuw??

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
smetjet
Auto: Porsche 944,MX-5

MG TF nieuw??

Bericht door smetjet »

Was effe aan t'surfen op die Engelse sites en :o ....blijkbaar kan je daarginds nog een MG TF nieuw kopen!! en dit aan prijzen die de verbeelding tarten (13000 GBP) ...klopt dit? :?:
Ik dacht dat het merk MG niet meer bestond....
Ok t'is gene Lotus maar dat zou toch wel veel sportwagen voor weinig geld zijn, niet??
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: MG TF nieuw??

Bericht door Exploded »

Dat klopt, de chinese overnemer, maakt ze terug sinds vlak voor de zomer, of althans een afgeleide van de TF, het is niet het identieke model. Wat de kwaliteit is of zo, daar heb ik het raden naar...
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Exploded schreef:Dat klopt, de chinese overnemer, maakt ze terug sinds vlak voor de zomer, of althans een afgeleide van de TF, het is niet het identieke model. Wat de kwaliteit is of zo, daar heb ik het raden naar...
Als het Chinees is weet ge al genoeg hé! :?
Het zal er goed uitzien maar de eerste ker dat ge er mee gaat rijden moet ge al het één en ander oprapen of terug vastzetten! :lol:
Heb hier enkele vrienden met zo'n crossmachientje en één met een buggy en ge kund u niet voorstellen wat daar al allemaal aan geweest is! :roll:
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Er circuleren ook nog enkele 'nieuwe' MG's (TF, ZR, ...) die bij het faillissement goedkoop verkocht zijn geweest. Toen wellicht aangekocht door mensen die dachten dat het een prima investering zou zijn en die de wagen enkele jaren opzij hebben gezet. Deze wagens komen nu geleidelijk terug boven met geen of verwaarloosbaar aantal kilometers. 't Zijn dus niet allemaal chinezen hé ...
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
ovi

Bericht door ovi »

FastEleven schreef:Er circuleren ook nog enkele 'nieuwe' MG's (TF, ZR, ...) die bij het faillissement goedkoop verkocht zijn geweest. Toen wellicht aangekocht door mensen die dachten dat het een prima investering zou zijn en die de wagen enkele jaren opzij hebben gezet. Deze wagens komen nu geleidelijk terug boven met geen of verwaarloosbaar aantal kilometers. 't Zijn dus niet allemaal chinezen hé ...
Prachtige wagen zo'n MGF.
Zal waarschijnlijk zo eentje kopen voor mijn dochter binnen enkele jaren. Als ze braaf is he! ;) Spotgoedkoop en bloedmooi! :P
Voor de Elan was ik naar enkele gaan kijken en heb ook met zo'n Trophy gereden met 160 pk maar kan je toch niet vergelijken met de prestaties van een Elan! 8-)
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Heb dat ook altijd een knappe wagen gevonden, en als ik er eentje zie kijk ik hem altijd na. Maar zou bij keuze ook voor de Elan gaan vrees ik.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

was er daar "vroeger" geen probleemken met het servostuur of zo ? ik heb nog ietsken daaromtrent van gehoord , of ben ik mis...
ovi

Bericht door ovi »

Weet ik niks van maar kan dat wel vragen aangezien ik iemand ken met een garage van MG in Haacht.
Staat wel altijd een MGFke binnen met een "sjoint cullas"!
Gewoon omdat ze die dingen eerst niet goed warmrijden en dan hebben ze misserie!
Hij verkoopt ook nog Mazda en daar verdiend hij niks aan aangezien daar gewoon nooit iets aan komt! :D Recent heeft hij nu ook Fiat bijgenomen. ;)
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

copy----Recent heeft hij nu ook Fiat bijgenomen----

daaraan.. zal hij wél veel aan verdienen denk ik dan :lol: :lol: :lol:
ovi

Bericht door ovi »

Herman schreef:copy----Recent heeft hij nu ook Fiat bijgenomen----

daaraan.. zal hij wél veel aan verdienen denk ik dan :lol: :lol: :lol:
Yep, die hoop heeft hij ook aan mij uitgesproken! :lol:
Maar het is dus echt waar dat hij aan Mazda gewoon nooit problemen heeft hé! Die otokes zijn zo goed dat hij daar echt geen euro kan aan verdienen! :roll:
Plaats reactie