In ieder geval al veel succes met de verkoop en de zoektocht naar iets anders!
Exploded schreef:Exploded weet waar deze auto staat:En Dachero, deze IS BTW aftrekbaar he![]()
![]()
dat zal wel en peggy kan de strijk doen op de spoiler en in de winter kan ik hem verhuren aan de gemeente als sneeuwruimerExploded schreef:Exploded weet waar deze auto staat:En Dachero, deze IS BTW aftrekbaar he![]()
![]()
we zullen wel zien de komende tijd.Het kan even goed zijn dat hij blijftCapitol schreef:@Dachero: opletten hé man, er zijn toch nog Elise "zoekenden": http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=16&t=3233 (ik heb al verwezen naar uw topic)
In ieder geval al veel succes met de verkoop en de zoektocht naar iets anders!
Gefiliciteerd met de verkoop, denk goed na voor je iets anders koopt en maak de juiste keuze!!dachero schreef:Update :de kogel is door de kerk
Na lang twijfelen,praten en afwegen is het harde verdict gevallen.
De Lotus elise is verkocht![]()
en ik zal dus een tijdje Lotusloos door het leven gaan tot ik een geschikte wagen gevonden heb.Of de nieuwe een Lotus gaat worden staat nog niet 100% vast.Normaal gezien wel
![]()
Hopelijk hebben jullie begrip voor mijn keuze nu ik op zoek ben naar meer pk's.
Maar momenteel vind ik mijn keuze niet in het aanbod en ga ik wat verder sparen. Mogelijke opties:porsche cayman s,nissan 370,lotus cupversie ik weet het nog niet![]()
Tijd brengt raad.Ik ga de ronddritten effe moeten missen of ik en peggy moeten een lift krijgen.Maar zoveel man gaat er niet in een Lotus.
Het leven is een strijd maar soms als je vecht ,komt er iets beter uit