Ik heb -off the record- gezegd dat er enkele zelf gebouwde exemplaren aanwezig waren waarbij ik duidelijk wees naar een Seven replica. Dan maken ze ervan, of laten ze uitschijnen je elke Lotus zelf kan bouwen.
Wel grappig, "de media hé"...
In Auto Exclusief zullen dergelijke blunders niet gemaakt worden, gezien ik de redacteur zal bijstaan in zijn teksten.
Toen 2 vrienden van mij (oa. de kerel met met zijn Cobra naar Zonnebeke en Beselare afzakte - zoals vorig jaar ook in Beauvoorde) gingen meerijden in de Gumball, kwamen ze fier zeggen dat Telefacts hen zou volgen. Ik heb hen dan in alle talen uit hun hoofd gepraat, nadien "ze hebben dan Spillie gevolgd", zei hij me in vertrouwen HEEL maar dan ook HEEL ERG BLIJ te zijn dat ik hun dat advies heb gegeven.
Ik heb 4 jaar bij Endemol (een van de grootste internationale televisieproducenten) gewerkt, so ... I know stuff

Zeker bij dergelijke evenementen zullen ze altijd de sensatie opzoeken, zeker een programma als Telefacts. Ik verplichte hen "goedkeuring voor uitzending" af te dwingen, waarna Telefacts afhaakte, en nadien werd duidelijk waarom