Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Herman »

.....een bouwpakket waar men een persoonlijke touch aan kan geven :) :) :) hij spreekt hier wel over een Tesla van over de 100.000 eurokes... die eigenaar zal dat ook op schrijven als veruit het stomste dat hij ooit gehoord heeft :D
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik heb -off the record- gezegd dat er enkele zelf gebouwde exemplaren aanwezig waren waarbij ik duidelijk wees naar een Seven replica. Dan maken ze ervan, of laten ze uitschijnen je elke Lotus zelf kan bouwen.

Wel grappig, "de media hé"...

In Auto Exclusief zullen dergelijke blunders niet gemaakt worden, gezien ik de redacteur zal bijstaan in zijn teksten. :mrgreen:

Toen 2 vrienden van mij (oa. de kerel met met zijn Cobra naar Zonnebeke en Beselare afzakte - zoals vorig jaar ook in Beauvoorde) gingen meerijden in de Gumball, kwamen ze fier zeggen dat Telefacts hen zou volgen. Ik heb hen dan in alle talen uit hun hoofd gepraat, nadien "ze hebben dan Spillie gevolgd", zei hij me in vertrouwen HEEL maar dan ook HEEL ERG BLIJ te zijn dat ik hun dat advies heb gegeven.

Ik heb 4 jaar bij Endemol (een van de grootste internationale televisieproducenten) gewerkt, so ... I know stuff :-) Zeker bij dergelijke evenementen zullen ze altijd de sensatie opzoeken, zeker een programma als Telefacts. Ik verplichte hen "goedkeuring voor uitzending" af te dwingen, waarna Telefacts afhaakte, en nadien werd duidelijk waarom :)
a_fond
Auto: -

Bericht door a_fond »

oula endemol...zijn ook werelwijd bekend als pro's in het manipuleren van mensen! :D

eigenlijk is het best wel goed dat het zo is overgekomen(betaalbaar en eenvoud),
zo heb je minder "haattoestanden" van niet-autoliefhebbers, je had in feite ook moeten vertellen dat ze milieuvriendelijk zijn door het gebruik van aluminium en zuinige motoren...want 'k hoor toch meer en meer marginale toestanden op exclusieve wagens hoor...
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

a_fond schreef:oula endemol...zijn ook werelwijd bekend als pro's in het manipuleren van mensen! :D

eigenlijk is het best wel goed dat het zo is overgekomen(betaalbaar en eenvoud),
zo heb je minder "haattoestanden" van niet-autoliefhebbers, je had in feite ook moeten vertellen dat ze milieuvriendelijk zijn door het gebruik van aluminium en zuinige motoren...want 'k hoor toch meer en meer marginale toestanden op exclusieve wagens hoor...
Heb ik gezegd ... ik vertelde ook dat Lotus al sinds zijn ontstaan doet wat de andere fabrikanten nu pas beginnen doen. Dit onder economische en politieke druk. Namelijk gewicht besparen, downsizen van motoren ... maar dat klinkt niet spectaculair genoeg zeker?
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Frederik schreef: Heb ik gezegd ... ik vertelde ook dat Lotus al sinds zijn ontstaan doet wat de andere fabrikanten nu pas beginnen doen. Dit onder economische en politieke druk. Namelijk gewicht besparen, downsizen van motoren ... maar dat klinkt niet spectaculair genoeg zeker?
Dat hebben ze toch uitgezonden! Weet wel al niet meer op welke post.
Mario
Naam: Mario
Auto: Elise Type 25/Cooper S

Bericht door Mario »

De meest eerlijke en oprechte commentaren komen nog dikwijls van kinderen, die gastjes treken zich nog niets aan van jaloersheid en van die dingen. Zo passeerde ik vorige week een rij van een dertig-tal fluo vestjes uit het lager onderwijs. ;)
Nadat de eerste de Elise gezien had duurde het niet lang voor de rest van de 30 in de rij stonden te roepen en tieren... hun begeleidende juffrouwtjes vonden het precies iets minder tof! :lol:
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

.....ja k'heb het ook nog meegemaakt van die fluo vestjes..der waren der zelfs bij die zwaaiden met zon vlammenden salami ..maar... t'was dan mijn vrouw die dat ergens wat minder tof vond....er kwam/komt dan steevast zo'n lidgeld bijdrage met de post enkele dagen nadien... :cry:
Bijlagen
staffs21.jpg
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Herman schreef:.. t'was dan mijn vrouw die dat ergens wat minder tof vond....er kwam/komt dan steevast zo'n lidgeld bijdrage met de post enkele dagen nadien... :cry:
Nochtans een toffe club, zo te zien. Daar wil ik gerust wat lidgeld voor over hebben :D
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Dogzilla
Naam: Kristof
Auto: 2 elf

Bericht door Dogzilla »

vanmiddag rustig bollend op het 1e vak richting kust... komt er traag een aftandse citroen mij op het 2e voorbij, met daarin een oud koppel, zeker 70 jaar, allebei thumbs up aan't geven naar mij :D

efkes 2 versnellingen lager geschakeld en full throttle ze terug voorbij als bedankje, en opnieuw thumbs up & ne grote smile op ieders gezicht :mrgreen:

toen ik later de afrit nam en al wat vertraagde, reden ze me opnieuw voorbij, hun duimen nog steeds omhoog (in kramp waarschijnlijk :mrgreen: )
to add speed add lightness
Sir_Bongiovi
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

vreselijke ziekte
Afbeelding
Plaats reactie