van de hak op den tak, van pagina 1 direct naar 6 (zo ken ik het einde):
een seven is altijd mooi (zelf de lelijke), maar mijn favoriet blijft de caterham csr.
Je grote velgen passen daarentegen niet echt in het 'klassieker' plaatje, maar eerder in de tuningrubriek. Nog niet gedacht aan minilites kwestie van veel gewicht te besparen, veel meer stuurgevoel te hebben en een authentieker look?
Ok, schiet me hier maar af

Maar toch proficiat om de sevens levende te houden!!!
Als ik ooit mijn droom seven mag samenstellen zal ze er als volgt uitzien:
-lichtgewicht (waarschijnlijk yamaha R1 type engine)
-aërodynamisch doch volledig windscreen
-lpg? eerder NOS !! al is het maar een beetje...
-superlichte banden (toyo T1-R) en dito velgen (volk rays TE37, gemakkelijker te kuisen dan de CE28, of racing hart CP-035, Buddy Club forged of nog SSR ssf type C)
-goede anti radar maatregelen
-mini mp3 met hoofdtelefoon (zoals in een cockpit)
-zelfdestructiemechanisme zoals elke echte sportwagen
-superflashy kleuren genre nascar racer om gezien te worden (of net zwart voor het omgekeerde)
-omkeerbare spoilers om te kunnen wegvliegen
-lasergun
-parachute
-en een zinnetje dat ik in motorrijder heb gelezen: "Racen is leven. Al de rest is wachten"
Ik veronderstel dat dat allemaal road legal is in the uk
super seven 4ever!
berichtje aan onze flitspolitie: if your only tool is a hammer, every problem looks like a nail.
