Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Bzguy »

thiva schreef: ...en een Tesla die je kan kopen als bouwpakket. :lol: :lol:
met Duracell's zal dat niet werken zeker :? ? :mrgreen:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Bzguy schreef:
Herman schreef:Ben vanmorgen met de Lotus naar de kapper geweest, maar wel om "mijn" haren te kortwieken.. ;) . Op de stationsparking te Kortrijk...ik was bezig ad betaalautomaat...hoor ik 2 pubers (de ene had z'n pet 180° en de ander op 90°).
-den 180°.:" tiens nen Lotus...15000 euro.."
-den ander 90°: "echt.. das te te doen he man ,cool cool "...
-dan den 180°: " k'heb het horen zeggen op de TV"......
:lol: :lol: :lol: :lol:
heb dat fragment ook gezien van WTV : alleman begint nu wellicht al te dromen van een Evora van 15000 EUR , lol :mrgreen:
Geen idee waar ze die gehaald hebben, maarja ... je hebt voor 20.000€ ook al een Ferrari natuurlijk. ( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2 )
thiva schreef:
Bzguy schreef:
heb dat fragment ook gezien van WTV : alleman begint nu wellicht al te dromen van een Evora van 15000 EUR , lol :mrgreen:
...en een Tesla die je kan kopen als bouwpakket. :lol: :lol:
Ik had het dus over de seven replica's in bouwpakket, dus voor hen "ALLE Lotussen in bouwpakket" ... stom stom stom :-) Ze hebben hun huiswerk niet goed gemaakt ...
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ik was eens uitgenodigd om deel te nemen aan een gesprekspanel op den tv... onderwerp windmolens... nuttig/niet nuttig- rendabel/of niet rendabel....ik was toen voorloper contra daar ze zulke dingen op bijna ciminele wijze in onze woonwijk wilden neerpoten..en er bijna mafia praktijken voor gebruikten om de bouwvergunning er toch maar door te krijgen...en had doordezer er een zéér grondige wereldwijde studie overgemaakt... maar via een insider vriend kreeg ik plots de tip om maar niet te gaan daar het van tevoren uitgemaakt was wie "moest" winnen... TV is soms grote bla bla... en als ge met een micro onder uw neus staat is het dikwijls niet zo evident om zeer snel te denken...dit is het enige maar dan ook het enige waar ik politiekers soms voor bewonder
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Frederik schreef:Geen idee waar ze die gehaald hebben, maarja ... je hebt voor 20.000€ ook al een Ferrari natuurlijk. ( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2 )
Zelfs al een Ferrari Testarossa maar wel met lichte lakschade voor 6000€ :o :D
( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 )
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
a_fond
Auto: -

Bericht door a_fond »

Herman, in zo'n tv-zaken hebben politiekers de vragen op voorhand en dus lezen ze meestal hun op voorhaand gemaakte speech gewoon voor.
BTW, verdraag je de windmolens in uw voortuin?
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

a_fond schreef:Herman, in zo'n tv-zaken hebben politiekers de vragen op voorhand en dus lezen ze meestal hun op voorhaand gemaakte speech gewoon voor.
Ze staan er, maar dan enkele jaren later ...

Ik mocht de vragen niet even inzien, en als je aan het antwoorden bent denk je terwijl je aan het praten bent in jezelf "WTF ben je hier aan het zeggen".

Ze hebben me een 6-tal vragen gesteld, over de kitcars en die 15.000€ heb ik niets gezegd/verteld, dit zal vermoedelijk het ultieme speurwerk zijn van een redactiemedewerker ... :roll:
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

a_fond schreef:Herman, in zo'n tv-zaken hebben politiekers de vragen op voorhand en dus lezen ze meestal hun op voorhaand gemaakte speech gewoon voor.
re: Windmolens we hebben met een buurtcomitee kunnen bekomen dat ze toch tenslotte 600 meter verder geplaatst werden... ,we konden aantonen dat alles commercie is en was...en die dingen er gewoon zijn om geld te verdienen voor sommigen ,en deze dan thuis horen op een industrieterrein zoals gelijk welk ander bedrijf, waar ze nu ook staan (Evolis)...maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gekost... zeer veel vuile truuken kwamen van die bouwheren boven water tijdens het verloop van de aktie.. maar we zijn toch tevreden dat ze niet in onze voortuin staan... s'nachts met een bepaalde windrichting zijn ze nog hoorbaar... maar dan sta ik op en drink er ene... :D

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 032003_014

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 052003_020
Laatst gewijzigd door Herman op 19 mei 2010, 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Frederik schreef:
a_fond schreef: Ze hebben me een 6-tal vragen gesteld, over de kitcars en die 15.000€ heb ik niets gezegd/verteld, dit zal vermoedelijk het ultieme speurwerk zijn van een redactiemedewerker ... :roll:
Ben direct beginnen zoeken naar een nieuwe Elise, echter kom ik tot andere bedragen ...
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

kan men dit intervieuw/reportage nog ergens bekijken ? was dit wtv of vtm ?
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Herman schreef:kan men dit intervieuw/reportage nog ergens bekijken ? was dit wtv of vtm ?
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... WTV#p32736
Plaats reactie