met Duracell's zal dat niet werken zekerthiva schreef: ...en een Tesla die je kan kopen als bouwpakket.![]()

met Duracell's zal dat niet werken zekerthiva schreef: ...en een Tesla die je kan kopen als bouwpakket.![]()
Geen idee waar ze die gehaald hebben, maarja ... je hebt voor 20.000€ ook al een Ferrari natuurlijk. ( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2 )Bzguy schreef:heb dat fragment ook gezien van WTV : alleman begint nu wellicht al te dromen van een Evora van 15000 EUR , lolHerman schreef:Ben vanmorgen met de Lotus naar de kapper geweest, maar wel om "mijn" haren te kortwieken... Op de stationsparking te Kortrijk...ik was bezig ad betaalautomaat...hoor ik 2 pubers (de ene had z'n pet 180° en de ander op 90°).
-den 180°.:" tiens nen Lotus...15000 euro.."
-den ander 90°: "echt.. das te te doen he man ,cool cool "...
-dan den 180°: " k'heb het horen zeggen op de TV"......
![]()
![]()
![]()
Ik had het dus over de seven replica's in bouwpakket, dus voor hen "ALLE Lotussen in bouwpakket" ... stom stom stomthiva schreef:...en een Tesla die je kan kopen als bouwpakket.Bzguy schreef:
heb dat fragment ook gezien van WTV : alleman begint nu wellicht al te dromen van een Evora van 15000 EUR , lol![]()
Zelfs al een Ferrari Testarossa maar wel met lichte lakschade voor 6000€Frederik schreef:Geen idee waar ze die gehaald hebben, maarja ... je hebt voor 20.000€ ook al een Ferrari natuurlijk. ( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2 )
Ze staan er, maar dan enkele jaren later ...a_fond schreef:Herman, in zo'n tv-zaken hebben politiekers de vragen op voorhand en dus lezen ze meestal hun op voorhaand gemaakte speech gewoon voor.
BTW, verdraag je de windmolens in uw voortuin?
re: Windmolens we hebben met een buurtcomitee kunnen bekomen dat ze toch tenslotte 600 meter verder geplaatst werden... ,we konden aantonen dat alles commercie is en was...en die dingen er gewoon zijn om geld te verdienen voor sommigen ,en deze dan thuis horen op een industrieterrein zoals gelijk welk ander bedrijf, waar ze nu ook staan (Evolis)...maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gekost... zeer veel vuile truuken kwamen van die bouwheren boven water tijdens het verloop van de aktie.. maar we zijn toch tevreden dat ze niet in onze voortuin staan... s'nachts met een bepaalde windrichting zijn ze nog hoorbaar... maar dan sta ik op en drink er ene...a_fond schreef:Herman, in zo'n tv-zaken hebben politiekers de vragen op voorhand en dus lezen ze meestal hun op voorhaand gemaakte speech gewoon voor.
BTW, verdraag je de windmolens in uw voortuin?
Ben direct beginnen zoeken naar een nieuwe Elise, echter kom ik tot andere bedragen ...Frederik schreef:a_fond schreef: Ze hebben me een 6-tal vragen gesteld, over de kitcars en die 15.000€ heb ik niets gezegd/verteld, dit zal vermoedelijk het ultieme speurwerk zijn van een redactiemedewerker ...
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... WTV#p32736Herman schreef:kan men dit intervieuw/reportage nog ergens bekijken ? was dit wtv of vtm ?