ik had eentje van de vorige eigenaar...
geen idee waar je dat kan doen, maar google.be is je vriend hierin.
grts
Verzekeren Elise
-
- Naam: wim
- Auto: Lotus Elise lhd 2002
- Stefke Muis
- Naam: Stefaan
- Auto: Elise S2 SC
- Contacteer:
Re: Verzekeren Elise
Ik heb me ook net een Elise Supercharged gekocht en ben ook nog zoekende naar een goeie verzekering. Na wat rondvraag zijn de prijzen zeer uiteenlopend !!!
Waar heb je uw verzekering Blue Darkness ?
De prijzen lopen hier fel uiteen : van een 1500 € Baloise/Mercator tot een 2100 bij AG voor grote omnium verzekeringen. Bij de lage moeten ze nog extra zaken erbij, zoals mijn brandverzekering en familiale. Vrijstelling verschild ook van een 700€ tot 1000€.
Kortom, best moeilijk een maatschappij te zoek. Ik zou zeggen, alle tips welkom.
Waar heb je uw verzekering Blue Darkness ?
De prijzen lopen hier fel uiteen : van een 1500 € Baloise/Mercator tot een 2100 bij AG voor grote omnium verzekeringen. Bij de lage moeten ze nog extra zaken erbij, zoals mijn brandverzekering en familiale. Vrijstelling verschild ook van een 700€ tot 1000€.
Kortom, best moeilijk een maatschappij te zoek. Ik zou zeggen, alle tips welkom.
-
- Naam: Dieter
- Auto: '01 Lotus Elise
Mijn gewone BA momenteel bij optimco. 288/jaar
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Wat ik wel geleerd heb door de jaren heen is dat je verzekeringen ZEER moeilijk kan vergelijken. Het zijn altijd appelen met peren vergelijken, helaas.
Bij de een is het x€ vrijstelling, bij de andere zit er dan weer een ding niet in dat er bij de andere wel weer inzit, ook de verzekerde waarde is overal verschillend, alsook de manier van uitbetalen scheelt veel.
Bij de een is het x€ vrijstelling, bij de andere zit er dan weer een ding niet in dat er bij de andere wel weer inzit, ook de verzekerde waarde is overal verschillend, alsook de manier van uitbetalen scheelt veel.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic