Grote Jannen ?
Ik ben natuurlijk maar een kleine Jan, dus bij deze louter hypothetisch: Mocht ik een panamera hebben, ik zou hem direct verpatsen en van het wisselgeld, naast de uiteindelijke Lotus, dadelijk zonder verpinken er twéé MX-5-en mee aanschaffen. Eén van de eerste reeks en een van de laatste. Zo'n MX-5 is Sub-Lotus toch wel leukste fun-car die je je kan aanschaffen ? De overschot van het geld gaat dan uiteraard naar een originele Elan, een Caterham en een reservefonds voor naft, banden, onderhoud, taksen & eventuele up-grades.
Maar als kleine Jan ga ik me voorlopig niet zot piekeren over welke uitlaat ik op al die wagens zou ga laten zetten.
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
je komt er niet mee door de keuring dus catalisator goed bijhouden. voordeel ongeremde uitlaat dus hoger vermogen maar daar is het mij niet om te doen . (van de 136 paardjes gebruik ik niet meer dan 40% en dat is al zot genoeg)Wat me wel aanspreekt is het geluid vooral tss 3 a 4 duizend toeren ;kippevel !. groeten van bart .
Ik denk dat het voor mij een 2bular zal worden. Het probleem is enkel dat dit een eenmansbedrijf is(Jim Valentine) en dat hij blijkbaar maar 1 keer om de 2 weken zijn mail leest .
Het is nu ongeveer een maand geleden dat ik mijn eerste mail gestuurd heb en ben nog altijd niet tot een uiteindelijk bestelling kunnen overgaan .
Op het Engelse forum zeggen ze dat deze uitlaten het wachten waard zijn, dus nog wat geduld oefenen .
heb op men exige een stage 2, zoals gezegd op zolder wel een probleem (als je niet van je gas wilt op sommige stukken) maar eenvoudig en goedkoop op te lossen met een silencer