Je kan een voor keuring laten uitvoeren. Eigenlijk is dat er voor zorgen dat je auto zonder gedoe door de feitelijke APK heen komt. Op die wijze weet je zelf zeker dat alles aan de wagen goed is. Als je dan de auto laat keuren door Beun, die er geen probleem van maakt dat de kentekenplaat ontbreekt.....
Maar goed de kans op een steekproef blijft.
Kenteken probleem
-
- Auto: 340R;340R
- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Re: Kenteken probleem
Opgelegde letters of niet, het eentje is geen opgelegde letter dus dat maakt niet uit. Denk dat je het met een beetje tinner er wel af kunt krijgen?
In het geval van verlies van het kentekenbewijs is het dus milder geworden, van de platen helaas niet.
Ik PB je even zo'n garage. Hij is zelf zijn keuringslicentie kwijt maar hij zal je wel doorverwijzen naar een bekende van hem
In het geval van verlies van het kentekenbewijs is het dus milder geworden, van de platen helaas niet.
Ik PB je even zo'n garage. Hij is zelf zijn keuringslicentie kwijt maar hij zal je wel doorverwijzen naar een bekende van hem

Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
-
- Auto: Elise 111R
Met tinner gaat ie er wel af heb ik gezien. Blijft alleen nog een geel verhoogd 1-tje over die iets verhoogd is. Maar als je langs de kant gezet wordt denk ik dat je de volle bak aan bekeuringen krijgt en mogelijk een strafbaar feit gepleegd hebt...
Coen, dank voor PM.
Wordt vervolgd.
Coen, dank voor PM.
Wordt vervolgd.
- het is alleen onmogelijk totdat iemand het gedaan heeft -
-
Nieuwe optie:
Bij het aanvragen van nieuwe kentekenplaten hoef je de oude niet perse in te leveren. Gewoon zeggen dat je beide kwijt bent. Je moet toch sowieso al 2 nieuwe platen bestellen. Die nieuwe platen met duplicaatcode lag ik dan gewoon in de schuur
Kan ik gewoon door rijden zoals ik nu doen met voor de homemade plastic plaat en achter de originele. Met APK even wisselen. Is er alleen nog een probleem bij aanhouding....
Zie ik nu nog iets over het hoofd?
Bij het aanvragen van nieuwe kentekenplaten hoef je de oude niet perse in te leveren. Gewoon zeggen dat je beide kwijt bent. Je moet toch sowieso al 2 nieuwe platen bestellen. Die nieuwe platen met duplicaatcode lag ik dan gewoon in de schuur

Zie ik nu nog iets over het hoofd?
- Coen
Ik heb het nog even nagevraagd bij een bekende autoverkoper. De regel van de 1 op de kentekenplaat is er inderdaad tijdelijk even af geweest. Later is deze weer ingevoerd. Vandaar dus de verwarring die ik had.
De oplossing die je zelf aandraagt zou ik wellicht ook voor kiezen. Enig idee hoe hoog de boete gaat zijn?
Vóór geen originele kentekenplaat, achter een kentekenplaat zonder het cijfer 1... Je wordt nog crimineel
De oplossing die je zelf aandraagt zou ik wellicht ook voor kiezen. Enig idee hoe hoog de boete gaat zijn?
Vóór geen originele kentekenplaat, achter een kentekenplaat zonder het cijfer 1... Je wordt nog crimineel

-

kentekenplaatonline.nl
Viavia gehoord dat iemand hier al 2 jaar mee door de APK komt...
-
En ja hoor, glansrijk door de APK keuring met deze kentekenplaat
Dat lucht op
Dus mocht iemand ooit nog eens hetzelfde probleem tegenkomen dat is dit een goede optie.

- Coen
Eind goed al goed!
Was dat nou een metalen plaat die je via die website kreeg? Eigenlijk ook best illegaal dus
Was dat nou een metalen plaat die je via die website kreeg? Eigenlijk ook best illegaal dus