Zover ben je al, nu nog kleur kiezenquincy schreef:
Maar ik zoek inderdaad een trackday auto.
-knip-
Mijn eerste idee was om mijn a5 te verkopen (staat op mijn zaak) en mij 2de hands een porsche 997s te kopen, een wagen die zowel voor circuit als autosnelweg geschikt is om voluit te gaan. Maar dat plan heeft Di Rupo met zijn vaa aan flarden geschoten, dus hou ik de a5 op mijn zaak voor dagelijks gebruik en zoek ik binnen een kleiner budget een auto om in het weekend eens volluit mee te kunnen gaan en om op maandbasis eens een trackday van enkele uurtjes mee te rijden.
Binnen een budget van 25.000 tot max 30.000 EUR zoek ik dus een heel sportieve wagen die snel kan, die voldoende remcapaciteiten heeft en er ook liefst goed uitziet. Interieur ook liefst basic met kuipstoelen en waar je zonder probleem jaarlijks mee door de keuring kan. Dus bv een oude bmw M3 laten ombouwen met Bremo remschijven is geen optie want geen zin om die jaarlijks met de originele te switchen
Dus zo bij Lotus terecht gekomen.
-knip-

Al es gaan kijken voor een Elise? evt een SC of Elan M100? Mits wat aanpassingen best circuitwaardig (zie maar naar de mijne) én je kan er lekker comfortabel +150km/u mee cruisen op de autobahn ... & kost je maar wat zakgeld tov een Exige.

Misschien niet meer de mooiste of modernste Lotus op de markt, maar best potent en veelzijdig als weekend-fun-circuit-rondritten speeltje.