Carwash met een Lotus?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Re: Carwash met een Lotus?

Bericht door FastEleven »

FastEleven schreef:
Ik heb in elk geval al een Titianium Exige met hardtop door een carwash zien rijden in de buurt van Lier. De auto reeds nadien gewoon weg en was niet gekrompen ...

als dat meer dan 2-3 jaar geleden was, dan is dat nu de mijne denk ik ... is nog even groot en ziet er toch nog als redelijk nieuw uit, oef
Was deze winter, dus er zijn er al zeker 2 die 'het' gedaan hebben ...
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Dogzilla
Naam: Kristof
Auto: 2 elf

Bericht door Dogzilla »

FastEleven schreef:
FastEleven schreef:
Ik heb in elk geval al een Titianium Exige met hardtop door een carwash zien rijden in de buurt van Lier. De auto reeds nadien gewoon weg en was niet gekrompen ...

als dat meer dan 2-3 jaar geleden was, dan is dat nu de mijne denk ik ... is nog even groot en ziet er toch nog als redelijk nieuw uit, oef
Was deze winter, dus er zijn er al zeker 2 die 'het' gedaan hebben ...

ha maar ik ben niet zeker dat de mijne ooit door de carwash is gegaan hoor, maar ik weet gewoon dat de 1e eigenares van m'n Exige ook in Lier woonde, tot de vorige eigenaar deze van haar een goeie 2j geleden overkocht ;)
to add speed add lightness
Hendrik
Naam: Hendrik
Auto: Elise MK1

Bericht door Hendrik »

Ik ben er nog nooit mee door de carwash gegaan, niet dat ik er nog geen zin voor heb gehad maar de kans op lakschade is gewoon veel te groot. Ik kan enkel spreken over de lakkwaliteit van de S1 (misschien dat dit bij de S2 ondertussen beter is geworden): ik kan alleen maar concluderen dat de lak enorm kwetsbaar is. Zelfs bij het manueel wassen heb ik al beschadiging gehad :( , ik durf er dus niet aan te denken wat een wasstraat kan veroorzaken. Lotus is een prachtige maschine die in vele zaken uitblinkt maar wat de lak betreft is het één van de slechtste leerlingen van de klas. Je kunt natuurlijk niet in alles de beste zijn ;)
Plaats reactie