Hallo,
Voila, intussen heb ik de oude alternator eruit gekregen, hangt de nieuwe erin en is de Elise weer in absolute bloedvorm!
Nu, om het even over die wissel te hebben: wat een gedoe! Kunnen ze het daar nog wat kleiner en moeilijker bereikbaar maken?!

Na veel gevloek en een hand vol glaswol van het hitteschild is het uiteindelijk dan toch gelukt. Maar jongens toch, wat heb ik gevloekt.
De Elise was nét op tijd klaar, want gisteren was mijn vervaldag van de technische keuring.
Ik dus gisterenochtend naar de keuring.
Alles perfect: CO perfect (ook zonder catalysator dus), remmen en ophanging perfect, lichten perfect (verstralers onderaan kunnen ze niet checken, want hun machien gaat zo laag niet).
Alles perfect, maar toch buiten gewandeld met een rode kaart --> mijn remlichten deden het plots niet meer!
Geen enkel van de twee... :s
Vreemd toch?
Soit, ik ga daar vanavond/dit weekend 's proberen naar te kijken.
Een fusibelke is het niet, want die heb ik daar ter plaatse snel gecheckt (toen zij in hun computer aan het checken waren of mijn banden wel conform waren), dus volgens mij moet het het contactje aan de rempedaal zélf zijn? (aangezien ik mij niet kan inbeelden dat mijn twee lampjes plots samen stuk gegaan zijn).
Te checken dus!
Sven