en ik ben de paling zeker?
Los daarvan en een beetje on topic, we moeten eerlijk zijn, mja het forum heeft het wel van die faits divers voor een stukje. Dat kan je niet ontkennen, maar Bert, als het over ongevalletjes gaat, dan zijn dat meestal wel scans die in zowat alle kranten hebben gestaan.
We moeten niet zeveren, er gebeuren bij wijze van spreken dagelijks, ongevallen met Lotussen en zoals je eerder aangaf, als de eigenaar van een wagen vraagt voor een beetje discretie, dan moet hij/zij dit altijd krijgen, zoiets noemt respect. Het was een ongeval zoals iedereen van ons morgen kan voor hebben, mits de nodige dosis ongeluk.
Ik begrijp en zie uw bezorgdheid en (goede) bedoelingen ivm hetzelfde type wagen dat jij hebt, als ik hoor van een MK1 Elise met dit of dat probleem, ben ik zelf eveneens "curieuzer" naar de oorzaak dan anders. Maar een simpele pm naar Molleke kon/kan misschien al genoeg zijn, om bij hem eens langs te gaan en de toestand te bespreken. Ik ben al een paar keer (zelfs onaangekondigd) bij Pascal geweest en hij heeft mij nog nooit gebeten, noch afgeblaft

Tis ne supergast
Wie Pascal een beetje kent, beseft dat die 2-11 binnekort terug perfect in orde rond rijdt, met alle updates er nog bij die ondertussen voor de 2-11 zijn uitgekomen. Kortom die wagen gaat beter zijn dan ie ooit was.
Ik herinner mij ook eens iemand die tijdens een rondrit overkop of de gracht is in gegaan, die man vroeg ook om wat discretie evenals de organisator van de rondrit, dit is ook nooit ergens verschenen. Een tijdje geleden heeft een BEND lid zijn Elise een stuk korter gemaakt, daar is ook niks van verschenen en idem dito voor een Esprit van iemand die ik ken, die deze maand een heel zwaar ongeval heeft gehad. Ik wil maar zeggen dat niet alles op een forum hoeft te staan.