2-elevens in de prak....

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Re: 2-elevens in de prak....

Bericht door thiva »

Awel, ik sluit me aan bij BartP.

Wat is eigenlijk het nut van dit topic? :evil:

Sommigen hier weten inderdaad wat er juist gebeurd is, maar dat wilt toch niet zeggen dat iemand alles zomaar op het forum moet gooien? Wat is het nut daarvan en wie wordt er beter van?

Lotusbert. Ik vraag me trouwens af of jij zou staan te springen om alles uit de doeken te doen, moest je je 2-eleven vakkundig verbouwen...

Just my 2 cents.
Suikerharing :mrgreen:
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

en ik ben de paling zeker? ;) :mrgreen: :lol:

Los daarvan en een beetje on topic, we moeten eerlijk zijn, mja het forum heeft het wel van die faits divers voor een stukje. Dat kan je niet ontkennen, maar Bert, als het over ongevalletjes gaat, dan zijn dat meestal wel scans die in zowat alle kranten hebben gestaan.
We moeten niet zeveren, er gebeuren bij wijze van spreken dagelijks, ongevallen met Lotussen en zoals je eerder aangaf, als de eigenaar van een wagen vraagt voor een beetje discretie, dan moet hij/zij dit altijd krijgen, zoiets noemt respect. Het was een ongeval zoals iedereen van ons morgen kan voor hebben, mits de nodige dosis ongeluk.
Ik begrijp en zie uw bezorgdheid en (goede) bedoelingen ivm hetzelfde type wagen dat jij hebt, als ik hoor van een MK1 Elise met dit of dat probleem, ben ik zelf eveneens "curieuzer" naar de oorzaak dan anders. Maar een simpele pm naar Molleke kon/kan misschien al genoeg zijn, om bij hem eens langs te gaan en de toestand te bespreken. Ik ben al een paar keer (zelfs onaangekondigd) bij Pascal geweest en hij heeft mij nog nooit gebeten, noch afgeblaft ;) :lol: :lol: Tis ne supergast 8-)
Wie Pascal een beetje kent, beseft dat die 2-11 binnekort terug perfect in orde rond rijdt, met alle updates er nog bij die ondertussen voor de 2-11 zijn uitgekomen. Kortom die wagen gaat beter zijn dan ie ooit was.
Ik herinner mij ook eens iemand die tijdens een rondrit overkop of de gracht is in gegaan, die man vroeg ook om wat discretie evenals de organisator van de rondrit, dit is ook nooit ergens verschenen. Een tijdje geleden heeft een BEND lid zijn Elise een stuk korter gemaakt, daar is ook niks van verschenen en idem dito voor een Esprit van iemand die ik ken, die deze maand een heel zwaar ongeval heeft gehad. Ik wil maar zeggen dat niet alles op een forum hoeft te staan.
elwood
Naam: Pascal
Auto: Lotus Elise cup 250
Contacteer:

Bericht door elwood »

Je wordt van al die foto's en commentaren als bestuurder ook niet echt veel vrolijker. Toen ik 2 jaar geleden crashte met mijn Ariel verscheen dat op 10-tallen fora rond de wereld. Toen ik voor de eerste maal mijn laptop opende na de operatie had ik massa's emails van totaal onbekenden gaande van "we bidden voor u" tot "klootzak leer rijden" en letterlijk iedereen had een mening over hoe en wat. Daar zit je dan echt niet op te wachten. Ik vind het feit dat een dergelijke wagen zo opvalt op de openbare weg eerder een groot nadeel dan een reden om er een te kopen... De mijne komt momenteel nog enkel op circuit buiten.
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Bericht door Dirk510 »

Net nu ik dacht
De storm is gaan liggen.
Spreken is zilver, zwijgen is goud.

De twee van elkaar verschillende Lotus organisaties, waren bijna een soort 'vrede pijp' aan het roken.

De pijp werd weer uitgeklopt.

Het spijt me dat 'ik ' het moet zeggen.
Maar jij, Bert , ben weer begonnen.
Het had anders gekund en dat had ik gehoopt.

Spijtig
Een ongeval waarbij een sympatieke vriend bij betrokken werd, is dus danig in de verkeerde richting geevolueerd.
Bart P
ik zou hun ook liever een patat tegen de oren gegeven hebben.
Als men geen vrede kan nemen met een forum en bij horende 'Dada".
Blijft er van af, en dan is zwijgen goud

Fred
Deze topic sluiten, zou geen verkeerde keuze zijn
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Dirk510 schreef:Net nu ik dacht
De storm is gaan liggen.
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
Mooie ontmijningspoging.

Even off-toppen, zolang de master het toestaat ;),
sinds HvR B-H-V ontvluchtte,
moet hij dat ook vaak doen met zijn haiku's in Brussel-Parijs-Berlijn.
El_diablo_Van_rompuy_haiku.jpg
El_diablo_Van_rompuy_haiku.jpg (52.13 KiB) 1955 keer bekeken
Even ademhalen, relaxen en ...
verder met het leven is (vaak) de beste boodschap.

+ sterkte aan de gecrashten.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

misschien is het beter om dit topic te sluiten.

Ieder heeft zijn zegje gedaan ,dus al de rest is nutteloos in mijn ogen. :roll:

Blijkbaar zijn er diepe wonden geslagen tussen 2 partijen ,en die zullen nooit opgelost geraken.Gelukkig weet ik het fijne er niet van en ik hoef het ook allemaal niet te weten. :roll:

Maar ja ,ik ben ook niet zuiver op de graat meer.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Plaats reactie