Last minute ritje- tour/run
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: Last minute ritje- tour/run
@ Ovi...oef..
copy:eerder bericht:/ (verdacht bezoek in de verkeerdebergen)
Heb toch medelijden met oude lotus rijder, kan er niet onderhandeld worden over de grootte van het pakske slaag, ik beloof van géén t of d meer te gebruiken in mijn an*woor*en aan u mijn allerliefs*e ovi......
Jaja, t'is al goe!
Ik zie u nog altijd graag zenne!
copy:eerder bericht:/ (verdacht bezoek in de verkeerdebergen)
Heb toch medelijden met oude lotus rijder, kan er niet onderhandeld worden over de grootte van het pakske slaag, ik beloof van géén t of d meer te gebruiken in mijn an*woor*en aan u mijn allerliefs*e ovi......
Jaja, t'is al goe!
Ik zie u nog altijd graag zenne!
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
t'Is u vergeven zenne!
En nu gaan we aan ons Sint Eloi diner beginnen dus vandaag is het voor mij hier gedaan.

En nu gaan we aan ons Sint Eloi diner beginnen dus vandaag is het voor mij hier gedaan.

-
- Contacteer:
Herman schreef:Juist vandaag "24 november 2009" dit interessante aanbod (15 jaar eurotunnel) gekregen- SHUTLE calais/folkestone/calais auto+pass H/T 15 euro.
copy:
http://www.eurotunnel.com/frcP3Main/frc ... 1FifteenNL
15 euro tunnel/shutle naar de UK.H/T auto en pass. enkel beperkt geldig tot 17 december 2009..en op de dagen Dinsdag Woensdag en Donderdag.... iemand goesting om op een dinsdag eventjes links te gaan rijden s'morgens heen en s'avonds terug.....?????vb. Kerstinkopen gaan doen in Canterbury, of Rye een bezoekje brengen...fisch n'chips of een xmaspuddingsken eten ?
Ik kan mij vrijmaken den Dinsdag..1/12+8/12+15/12.. Herman...
geintresseerden om mee te rijden aarzel niet om contact op te nemen, want "ik" zal niet lang aarzelen om te boeken indien al niet te laat.... ik bel morgenvroeg op want ge kunt maar per tel. boeken van 9 tot 17.30 hr.
Voila, gisterenavond mooi terug thuis omstreeks 19.50 hr... en we hadden gisterenmorgen hier (Kortrijk) vertrokken met de Europa om 07.45 hr met een minus 7° als temperatuurtje.. via Ieper waar we volgetankt hebben, dan via Steenvoorde naar Calais... ietwat verkeersopstopping bij de wissel vd autostrades nabij Duinkerke.. maar we waren daar ad terminal mooi om 09.20 hr ttz 30 mins voor onze shutle vertrok.. alles mooi witgevroren,.. een 30 minuutjes in de shuttle en een uurtje "vroeger" waren we in Folkestone... via landweggetjes een beetje rondgetoerd tussen Folkestone, Canterbury en Sandwich in Kent.. deels bewust om van de mooie nauwe smalle rurale landweggetjes door prachtige heuvelachtige landschappen te genieten, en deels onbewust omdat we een deel misreden hadden, omstreeks 11 hr in het dorpje Sandwich een fikse wandeling gemaakt door het pittoreske middeleeuwse dorpje, en dan een goede (ja, blijkbaar toch gelukt in de uk) lunch gaan nemen in het Bell Hotel, van een collega Seloccer... daarna via via naar Canterbury getourd en de schoenen en voeten wat gaan verslijten tijdens het shoppen.. t'was er bijlange zo koud niet of langshier, s'morgens was het daar omstreeks het vriespunt geweest, maar t'was wel grijs en met een sneeuwzwangere lucht... dan via Ashford naar Folkestone gereden... mooie leuke dag gehad, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat onze steden in vergelijking toch een betere en leukere kerfstsfeer uitstralen tijdens deze periode... k'was zondag ll. in Ieper en dat was pas echt...
Totaal een 420 kms gedaan - en mooi vol getankt s'morgens en s'avonds terug gevuld in Ieper met een verbruik van onder de 9 liter...
- ovi
Weer een mooi dagje dat ze jullie niet meer kunnen afpakken noekel!
Van de zomer gaan we zeker eens mee voor een ritje naar de linksrijdende.
Ik heb dat nog nooit gedaan dus dan is het goed om een ervaringsdeskundige mee te hebben!
Van de zomer gaan we zeker eens mee voor een ritje naar de linksrijdende.
Ik heb dat nog nooit gedaan dus dan is het goed om een ervaringsdeskundige mee te hebben!

-
- Contacteer:
Heeft er hier iemand zin om met St-Valentijn ergens samen met uw geliefde en uw lotus natuurlijk iets te gaan eten... ofwel zaterdagavond 13/2--zondagmiddag 14/2-of zondagavond 14/2--- meschien regio antwerpen, brussel , nieuwpoort, of zoutennaaie in een klein romantisch restaurantje... indien intresse laat het weten, ook alle suggesties, want op die dagen moet er wel iets gereserveerd worden... indien meteo slecht kunt ge met vervangend voertuig (niet de partner) komen...
ps: Rode lotussen hebben voorrang...
Lotus amor....
ps: Rode lotussen hebben voorrang...
Lotus amor....
- Bijlagen
-
- wedding_car_replace.jpg (27.49 KiB) 3196 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Herman op 03 feb 2010, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Is ook leuk, maar de winterrrit is ook leuk, en op dezelfde datum... Hmmm... Ik heb dan wel weer een rode Lotus... Moeilijk, moeilijk, keuzes keuzes
Antwepen?
'k zal eens ff bij Susanna Polsen

Antwepen?
'k zal eens ff bij Susanna Polsen

If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
Ik heb alleen gele otokes! 

- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
ik ook hetzelfde probleem :geeeeeeeeellllll
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
De zin is er wel, jammer genoeg de tijd nie, zit op een feestje met de familie dus 't zal niet lukken.
-
- Contacteer:
Blijkbaar weinig intresse in een uitje op st-valentijn.... t'is nochtans een goede gelegenheid om hiervoor de lotus eens buiten te halen... wij zijn al menig jaartje getrouwd ,en al doende leert men hoe compromissen gesloten moeten worden, met anderen, maar ook met jezelf... vb vroeger had mijn echtgenote een hekel aan vliegen met een klein vliegtuig... maar toen we steevast naar mooie winkelplaatsen vlogen veranderde dat mettertijd... idem voor lotus rijden...of oldtimer rijden... dat is soms het lot dat een gehuwde (lotusser) soms moet ondergaan , t'is geven en nemen.... daarom rij ik heden ook nooit meer met mijn racing shoe's aan, want ik heb er eens een namiddagje mee een winkelcentrum mee afgelopen (dat was het geven) en... dat was niet voor herhaling vatbaar, die shoenen bedoel ik.....