Last minute ritje- tour/run
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Last minute ritje- tour/run
Op zondag 5 juli vertekken wij met onze Lotus Europa vanuit Kortrijk via Calais naar de UK naar een klein dorpje in West Sussex... we komen dezelfde namiddag terug na een hapje en een drankje en zijn s'avonds terug thuis... t'moet een mooi ritje zijn, zo langs die kleine weggetjes door Kent en East & West sussex.... indien er personen wensen mee te rijden met hun Lotus ... .Always welcome..
Herman.
Herman.
-
- Naam: Frederic
- Auto: Exige S RHD 2007
Re: Last minute ritje- tour/run
Herman, ik heb wel interesse.. maar ik kan nog niet bevestigen. Hebt u meer info over de kleine programma? Vetrekuur in Calais, eurotunnel? etc?
-
- Contacteer:
Frederic, ik zie u morgenvroeg wel, ik heb nog niks geboekt qua ferry... want ik wacht nog op een e-mail uit de uk waneer ik op de eindbestemming kan/moet zijn, ik pik er namelijk een nieuw speeltje op voor non lotus tour zondagen mee bezig te zijn... eindbestemming is Billinghurst RH14 0NX in west sussex... ik had zo gedacht op wat express en de betere snelle wegen in het doorgaan en dan ter plaatse iets eten (t'ja culinair is de uk niet
) en dan meschien langs de kust via Brighton , Rye terugkomen naar Dover.... de clou is dat een enkel ticket méér kost dan een héén en terug... ik denk voor mij dus twee tickets te bestellen op de ferry calais-dover.... deze van een vertrek ergens rond 10 hr in calais... ge bent dan in de uk ook om 10 uur (uur verschil) en 2.5 uurtjes te rijden met stop incl... lunch en dan via kleine kustweggetjes terug naar dover 3.5 hr stop incl. in Rye... zodat we zekers de ferry van 19 hr halen is dan aankomst 21 hr calais is dan 22.30 hr te kortrijk de Morgan zal iets trager riijden dan de lotussen denk ik.. Catherine zou met den Europa rijden op den terugweg en ik met den Morgan (rhd) met Z platen (die ik heb)... We shall see... meschien zijn er nog intresses.... de streek is er wondermooi en het kustplaatsje Rye ken ik goed, en is een gekende toeristpleister... en... naar het shijnt rijden lotussen nog beter in de uk dan hier...
tot morgen..

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
z-platen in het buitenland... is toch niet legaal?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
-
- Contacteer:
Frederik schreef:z-platen in het buitenland... is toch niet legaal?
k'weet het,... maar ik ga toch naar de hel zegt mijn vrouw altijd

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
ah, dan is er geen probleemHerman schreef:Frederik schreef:z-platen in het buitenland... is toch niet legaal?

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Herman schreef:Frederik schreef:z-platen in het buitenland... is toch niet legaal?
Daar zitten ook al de stoute meiskes dus....

-
- Contacteer:
Niemand geintresseerd ? ik boek sowieso morgen voor deze uitgebreide cruise tochtHerman schreef:Op zondag 5 juli vertekken wij met onze Lotus Europa vanuit Kortrijk via Calais naar de UK naar een klein dorpje in West Sussex... we komen dezelfde namiddag terug na een hapje en een drankje en zijn s'avonds terug thuis... t'moet een mooi ritje zijn, zo langs die kleine weggetjes door Kent en East & West sussex.... indien er personen wensen mee te rijden met hun Lotus ... .Always welcome..
Herman.

Ik heb net eens gechecked bij P&O ferrys en de boot Calais Dover en Dover Calais zou in totaal per wagen inclusief op een 32 euro komen all in... (3de persoon kan gratis meezwemmen) dus ..voor de kost moet ge het niet laten... Ik had gedacht aan de ferrie met vertrek te Calais om 09.15 hr en deze voor de terugkeer met vertrek uit Dover omstreeks 17.30 hr of.. ene later... indien intresse bel op 0475-461017 t'is altijd prettiger in (lotus)groep te rijden dan alleen..
-
- Naam: Frederic
- Auto: Exige S RHD 2007
Het zal en beetje korte (qua planning) zijn voor mij.. maar het was toch een goed opportuniteit!
-
- Contacteer:
Juist vandaag "24 november 2009" dit interessante aanbod (15 jaar eurotunnel) gekregen- SHUTLE calais/folkestone/calais auto+pass H/T 15 euro.
copy:
http://www.eurotunnel.com/frcP3Main/frc ... 1FifteenNL
15 euro tunnel/shutle naar de UK.H/T auto en pass. enkel beperkt geldig tot 17 december 2009..en op de dagen Dinsdag Woensdag en Donderdag.... iemand goesting om op een dinsdag eventjes links te gaan rijden s'morgens heen en s'avonds terug.....?????vb. Kerstinkopen gaan doen in Canterbury, of Rye een bezoekje brengen...fisch n'chips of een xmaspuddingsken eten ?
Ik kan mij vrijmaken den Dinsdag..1/12+8/12+15/12.. Herman...
geintresseerden om mee te rijden aarzel niet om contact op te nemen, want "ik" zal niet lang aarzelen om te boeken indien al niet te laat.... ik bel morgenvroeg op want ge kunt maar per tel. boeken van 9 tot 17.30 hr.
copy:
http://www.eurotunnel.com/frcP3Main/frc ... 1FifteenNL
15 euro tunnel/shutle naar de UK.H/T auto en pass. enkel beperkt geldig tot 17 december 2009..en op de dagen Dinsdag Woensdag en Donderdag.... iemand goesting om op een dinsdag eventjes links te gaan rijden s'morgens heen en s'avonds terug.....?????vb. Kerstinkopen gaan doen in Canterbury, of Rye een bezoekje brengen...fisch n'chips of een xmaspuddingsken eten ?
Ik kan mij vrijmaken den Dinsdag..1/12+8/12+15/12.. Herman...
geintresseerden om mee te rijden aarzel niet om contact op te nemen, want "ik" zal niet lang aarzelen om te boeken indien al niet te laat.... ik bel morgenvroeg op want ge kunt maar per tel. boeken van 9 tot 17.30 hr.