Is trouwens ook nog geen 2u werk om deze af te bouwen

Met moeilijk te bereiken bedoel ik dat de barst in de luchtkanaal zit.
Een kleine verduidelijking aan de hand van onderstaande tekening.
In alle eerlijkheid. Vorig jaar tijdens de YLD was die wagen al geen pretje om achter te rijden. Op een bepaald moment zijn we er voorbij gegaan omdat Fie en ik echt misselijk werden van de geur.Frederik schreef:Wat ik me afvraag ... hebben ze dat niet opgemerkt bij het tunen van je motor in Engeland? Kan toch niet zomaar uit het niets zijn gekomen, of toch?
ja dat zal over hetzelfde adres gaan, maar het probleem is dat die mens wat mankeert, die verkoopt namelijk niet graag iets, heeft daarom nog veel van Lotus ( ook nog veel ander onderdelen), maar als ik met mijn Europa ga zal hij wel een beetje inschikkelijk zijn hoop ikfastcooki3 schreef:Didier dit is toch een Twin Cam blok met 5 boite ipv 4 boite in de Niet +2?? Of heb ik het compleet mis?
Ik denk dat FastEleven nog een adres heeft in het antwerpse, waar er nog wel eens veel culasses zouden kunnen liggen
Edit: Blijkbaar gelijk gepost met Hugo, ik vermoed dat we hetzelfde adres bedoelen