Zeker 24 uur geen luchtvaart boven België door megawolk...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Re: Zeker 24 uur geen luchtvaart boven België door megawolk...

Bericht door mindp0wer »

Ik had liever gehad dat ze niet vlogen, ofwel vertrek ik deze namiddag/vroege avond met de auto ofwel moet ik het vliegtuig nemen woensdagmorgen ...
Aangezien er wellicht weer een wolk aankomt, is er dus alleen maar onduidelijkheid over het vertrek :x

Nu is het het één of het ander en ik zie enkel maar vluchten op Zaventem tot 21u55 :?
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Voila, ik ben terug van Parijs! 8-)

I.p.v. om middernacht hadden ze onderweg al een SMSje gestuurd om te zeggen dat het minstens 05H00 ging worden wegens een wiel van hun trein dat aant doempen was en ze moesten dus heel traag rijden en af en toe zelfs stoppen! :evil: Langs de andere kant heb ik dan nog wel leker enkele uren in mij bedje kunnen kruipen dus eigenlijk was dat voor mij een meevaller.
Door die problemen waren ze dan ook niet aan Charles de Gaulle geraakt en ergens juist aan de andere kant van Parijs gestrand om 05H30 zodat ik toch nog een stuk met de camper rond en door Parijs moest scheuren. :cry:
Ze gaan het daar nog lang hebben over 3 T Belgische camper die de straten daar mee wat onveilig aant maken was! :lol: En dan zegt Kristel soms dat ik een beetje wild rij? Gewoon allemaal gekken daar dus ik was op mijn plaats! :mrgreen:
Ik kruip nu terug in mijn bed want ik ben doodmoe.
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

Bericht door Bart P »

Linsy toch niet vergeten mag ik hopen ....
ovi

Bericht door ovi »

Bart P schreef:Linsy toch niet vergeten mag ik hopen ....
Nee,nee Bartje ik zal ze hier direct de groeten van u doen zie! ;)
Juist terug wakker en het heft deugd gedaan moet ik zeggen.

Wat die allemaal meegemaakt hebben kan je gemakkelijk 2 boeken over schrijven! :? Wel niet slecht dat de eerste keer dat je eens zonder mama en papa op vakantie gaat je al direct aan den lijve kan ondervinden dat mensen overal enkel aan hun eigen hagje denken en je dus uw manneke of in haar geval vrouwke moet staan om ergens te geraken int leven. ;)
In dit geval was dit dus gewoon maar thuis. Gelukkig was de papa van haar lief er maar die heeft er een paar keer serieus doorgezeten omdat iedere keer hij een alternatief gevonden had en ze dus gerust waren ze een halve dag later weer bericht kregen dat ook dat weer volzet of afgelast was.
Ik heb; nadat ze allemaal zo'n beetje de strafste stoten verteld hadden; echt moeten vragen hoe hun verlof eigenlijk geweest was. :lol:
Einde van het verhaal is dat ze eigenlijk toch nog een toffe vakantie hebben gehad en het een mooi avontuur is dat ze nog heel haar leven zal herinneren.
Toch kontent dat ons kneutje terug thuis is want begon dat vrouwelijk ovi kloontje (van karakter hé niet van uitzicht :) ) toch wel te missen. :mrgreen:
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ben blij dat ons Linsy weer thuis is se :)

Uiteindelijk is dat toch allemaal geen wereldramp he : rustig blijven en alles komt wel goed :)

Als ik zo hoor dat Linsy haar "schoonvader" er een paar keer door zat, dan heeft die toch nog niet veel meegemaakt geloof k :mrgreen:

Goh, ik zou er niks om geven als binnen 6 weken er geen vliegtuig terugvliegt uit Turkije, dan boek ik gewoon een weekje vakantie bij 8-)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

eu-beetje meer traffic boven ons hoofd :-)

20/04/2010
closed-air4.jpg
vs
17/04/2010
closed-air3.jpg
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

En heb je dan nog rap dat treinwiel kunnen fixen Ivo ? :lol: :lol:
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Altijd goed te weten dat Ivo ons komt halen, waar we ook zijn (we zijn net familie he?) Ik hoop dat ik volgende vakantie dus ook strand!

Mooi dat alles weer op orde is Ivo, Linsy :-)

Ik moet bekennen: Ik ben ook eens opgehaald door mijn Pa, in het holst van de nacht, toen ik mijn laatste trein gemist had (ook iets met een leuke meid :-))
If you always do what you always did, you always get what you always got.
ovi

Bericht door ovi »

Herman schreef:En heb je dan nog rap dat treinwiel kunnen fixen Ivo ? :lol: :lol:
Mijn krikske was wat licht! :lol:
ovi

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:ben blij dat ons Linsy weer thuis is se :)

Uiteindelijk is dat toch allemaal geen wereldramp he : rustig blijven en alles komt wel goed :)

Als ik zo hoor dat Linsy haar "schoonvader" er een paar keer door zat, dan heeft die toch nog niet veel meegemaakt geloof k :mrgreen:
Waarom denkt ge dat ik het hier zo op mijn heupen aant krijgen was? ;)
Maar moet eerlijk zeggen dat nu ik het verhaal gehoord heb het echt niet zo simpel was hoor Hansje!
Als er na een ganse dag in Rome nog meer dan 500 mensen staan aan te schuiven aan 3 loketjes om 23H00 s'avonds is het niet zo simpel om daar dan uiteindelijk toch een ritje te bemachtigen en zo was het heel hun reis.
Dus groot gelijk dat er nooit iets erg aan de hand was maar alleen maar heel vervelend.
Plaats reactie