Door het goede weer en het feit dat mijn firma wagen weeral eens in de garage stond wilde ik het aangename aan het nuttige koppelen en reed ik met de lotus naar Blankenberge . Aan de lichten in Roeselare was het dan zover , naast mij een BMW X5 ( 3.0D ) met daarin 2 heren +/- 40 jaar ., plots gaat het raampje naar beneden en roept de ene naar mij dat de lotus precies nen Chihuahua is , lijkt op een sportwagen maar is verre van ene . " wij gaan u eens laten zien wa nen echten auto is " .
Ik dacht hmmm t'is de moment , en ik hoor de man in de bmw zeggen " ik schakel naar Sport mode " en toen was het groen , ik vertrek rustig en de bmw neemt enkele meters ( zie de man door het raam kijken en zwaaien en lachen ) , toen schakel ik naar 2de en trap het gas in en natuurlijk ga ik er mooi op en over ( met brede smile op gezicht ).
De volgende lichten was het weer rood en stonden ze weer naast mij maar toen waren ze allebei plots te druk bezig met telefoneren om nog naar mij te kijken

laat staan iets te zeggen .
ps : ik betrapte me er zelfs op dat ik op het dash ging wrijven en in mezelf dacht " goed gedaan elanneke "