Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Didier »

Weet je ... in het begin ik hier op het forum was, wist ik ook het verschil niet tussen die 2. :oops:
Als ik een Ferrari zie of een Lambo ... 't verschil tussen al die modellen ken ik ook niet, gewoon omdat ik er niet mee bezig ben. Is al goed dat ik het merk herken.
Denk dat je soms ook niet alles kunt weten, zelfs niet voor een verkoper, of zie ik dat verkeerd? :?
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
vasseur
Auto: Elise s1 - Elan+2

Bericht door vasseur »

Didier schreef:Weet je ... in het begin ik hier op het forum was, wist ik ook het verschil niet tussen die 2. :oops:
Als ik een Ferrari zie of een Lambo ... 't verschil tussen al die modellen ken ik ook niet, gewoon omdat ik er niet mee bezig ben. Is al goed dat ik het merk herken.
Denk dat je soms ook niet alles kunt weten, zelfs niet voor een verkoper, of zie ik dat verkeerd? :?
Klopt ,maar een verkoper op zijn plaats zegt dan , met de Lotus op toer!
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
diego
Auto: Elan S2 - EXIGE S II

Bericht door diego »

Door het goede weer en het feit dat mijn firma wagen weeral eens in de garage stond wilde ik het aangename aan het nuttige koppelen en reed ik met de lotus naar Blankenberge . Aan de lichten in Roeselare was het dan zover , naast mij een BMW X5 ( 3.0D ) met daarin 2 heren +/- 40 jaar ., plots gaat het raampje naar beneden en roept de ene naar mij dat de lotus precies nen Chihuahua is , lijkt op een sportwagen maar is verre van ene . " wij gaan u eens laten zien wa nen echten auto is " .

Ik dacht hmmm t'is de moment , en ik hoor de man in de bmw zeggen " ik schakel naar Sport mode " en toen was het groen , ik vertrek rustig en de bmw neemt enkele meters ( zie de man door het raam kijken en zwaaien en lachen ) , toen schakel ik naar 2de en trap het gas in en natuurlijk ga ik er mooi op en over ( met brede smile op gezicht ).
De volgende lichten was het weer rood en stonden ze weer naast mij maar toen waren ze allebei plots te druk bezig met telefoneren om nog naar mij te kijken :lol: :lol: :lol: laat staan iets te zeggen .

ps : ik betrapte me er zelfs op dat ik op het dash ging wrijven en in mezelf dacht " goed gedaan elanneke " :) :)
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Better than a Lotus Exige is the compliment of the woman on the Exige .... ;)
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Sir_Bongiovi
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

haha super diego
Ruben
Auto: Geen

Bericht door Ruben »

Mooi verhaal Diego. :)
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

diego schreef:... naast mij een BMW X5 ( 3.0D ) .... " wij gaan u eens laten zien wa nen echten auto is " .
:lol: :lol: :lol:
diego schreef: ... " ik schakel naar Sport mode " ...
:twisted: Moest bij wet verboden worden in een Diesel... :lol: :lol:

FANTASTISCH verhaal, ik ben jaloers dat ik er niet bij was !
Sometimes too much is just enough.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

diego schreef:Aan de lichten in Roeselare was het dan zover , naast mij een BMW X5 ( 3.0D ) met daarin 2 heren +/- 40 jaar ., plots gaat het raampje naar beneden en roept de ene naar mij dat de lotus precies nen Chihuahua is , lijkt op een sportwagen maar is verre van ene . " wij gaan u eens laten zien wa nen echten auto is " .
Zalig toch zo'n Elan! :lol:
Heb er ook al meerdere bimbo's een depressie mee bezorgd! :mrgreen:
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Hihi, leuk verhaal
Gisteren ook zo'n BMW X-sport. Haalt me in voor het klaverblad, kijkt even en trekt vol weg. Haal ik 'm fluitend in, in de buitenbocht hihi
Op de teruweg net zo'n verhaal met een dikke Mercedes ML. Allebij die gasten hadden het ineens heel druk met andere dingen *kuch*

Ga je nu je nickname aanpassen?
If you always do what you always did, you always get what you always got.
KoenC
Auto: 997 GT3

Bericht door KoenC »

Vorige maand ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Alleen was het een Ferrari F430 Spider ...
Aan de lichten laat de man zijn motor eens in toeren gaan ... (schoon geluidje trouwens). Stoere look in mijn richting.
Ik al mijn zenuwen op actief. Perfecte start en
...
aan de volgende lichten was hij er terug. Tot zijn grote ontsteltenis waarschijnlijk ... achter mij. 8-)
Antwoord van de heer. "Dat had ik niet verwacht. Ik ga nooit meer lachen met Lotus!"
Sympathiek thumbs up en weg was hij.

Mijn Exige is momenteel echt los en verbaast me elke keer weer hoe snel hij wel is :shock:
Laatst gewijzigd door KoenC op 29 sep 2011, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
Plaats reactie