Da is dan misschien het enige positieve dat er van overblijft!Herman schreef:zou die vrijage van uw dochter nog in stand zijn na dit alles Ovi ..![]()
Ik haatte vroeger van die ouders die dat stiekem dachten, maar nu wordt het zelfs op een forum verkondigdovi schreef:Da is dan misschien het enige positieve dat er van overblijft!Herman schreef:zou die vrijage van uw dochter nog in stand zijn na dit alles Ovi ..![]()
Ivo jongen : blijf gewoon kalm, die paar dagskes extra in Italie kunnen toch ook zo erg niet zijn heovi schreef:Laatste update!
Ze zouden deze nacht in Parijs toekomen!![]()
Heb naar die vader een SMSje gestuurd dat ik liever heb dat ze 100 km vroeger uitstappen dan dat ik door Parijs moet gaan proberen tot aan dat station te geraken zonder dat ik daar ergens op éénen zijn dak sta te springen.![]()
Zo'n toestanden als in Parijs is voor mij pure zelfmoord!![]()
Weet niet waar die trein vanuit Milaan nog stopt en of ze nu een Talys hebben of een gewone trein en heb er tot nu niks van gehoord.![]()
Da moet nen mens maar kalm blijven. Had ze beter gewoon in Milaan gaan halen zoals ik had voorgesteld.
Nu iets eten en dan op tijd mijn bedje in wand ik weet dus niet naar waar ik zal moeten rijden en in het slechtste geval geraken ze weer niet op de trein en zitten ze morgen nog in Milaan.![]()
Eerst nog een valiumke slikken.
Is weer OK, is nogal druk de laatste dagen op da sitekeBart P schreef:Zeer spijtig maar ik geraak niet meer op http://www.radarvirtuel.com/
HJ2 schreef:Hihi.. P&W... Prut en Wiebel.