Zeker 24 uur geen luchtvaart boven België door megawolk...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: Zeker 24 uur geen luchtvaart boven België door megawolk...

Bericht door ovi »

mindp0wer schreef:[Nu dat je nen keer verplicht wordt om met de wagen te gaan neemt ge toch uw Elise hé makker???? :evil: Wat bedoel je met "riskeren"?
Wij vorig jaar met de Elan naar Denia en enkel in België autostrade gereden. 8-)
Puur genieten! ;)
Heb mijn Probax zetels nog niet + er moeten nieuwe schokdempers onder + uitlijning, het komt gewoon niet goed uit nu ...[/quote]

Verdomt spijtig kerel! Anders mooi ritje geweest in de Elise. ;)
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

ovi schreef:Wij vorig jaar met de Elan naar Denia en enkel in België autostrade gereden.
Puur genieten! end copy...
Ovi...alles vertellen he... :D :D . ik heb een ander idee van puur genieten dan wat u toen meegemaakt hebt hoor sorry... maar meschien zijn mijn eisen ietsjes hoger :D ik meen me ergens te herinneren van in die periode toen een vrachtwagen tegengekomen te hebben met een gele elan erop.... :lol:
Laatst gewijzigd door Frederik op 19 apr 2010, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote in orde gezet
ovi

Bericht door ovi »

Herman schreef:" copy:Wij vorig jaar met de Elan naar Denia en enkel in België autostrade gereden.
Puur genieten! end copy...

Ovi...alles vertellen he... :D :D . ik heb een ander idee van puur genieten dan wat u toen meegemaakt hebt hoor sorry... maar meschien zijn mijn eisen hoger :D
:lol:
Bedoelt ge mijn koppelingskabel die gebroken is in Toulouze op de terugweg?
Goe verzekerd hé noekel!
Met de taxi naar de luchthaven van Toulouse en van daar met de vlieger naar Parijs, daar kwam ons dan een taxi ophalen om ons naar het station te brengen en van daar 1° klas met de Talys naar Brussel met inbegrepen een diner onderweg met bijgepaste wijn 8-) . Juist voor Brussel telefoon van onze taxi chauffeur om te zeggen dat hij al klaar stond om ons in Keerbergen voor de deur af te zetten.
Daarna onze Lotus maar juist op tijd thuisgebracht voor onze rit dat is wel waar maar valt allemaal toch reuze mee vindt ik! :P
De eisen van een simpele militair zijn natuurlijk niet erg hoog dus wij zijn vlug tevreden! :D
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

:D :D
ovi

Bericht door ovi »

Bericht gehad van Linsy dat ze toch al met de trein onderweg naar Milaan zijn! :P
Nu deze avond nog berichtje dat ze op de bus zit en dan zorg ik dat ik morgenvroeg om 06H00 :( in Bree ben!
Industrieterrein kanaal noord in Bree moet ik zijn dus weet iemand of daar een vaste plaats is waar de bussen stoppen?
In Mechelen is er een stopplaats voor touringcars aan de McDonald's en aan het station.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

HLN schreef:Kracht van vulkaan neemt af
Luchtruim boven Europa gaat langzaam openDe vulkaan onder de IJslandse gletsjer Eyjafjalla is nog wel actief, maar heeft een kracht ingeboet. Een woordvoerster van de autoriteiten in Reykjavik zegt dat de zuil van rook en as nu maximaal drie km hoogte bereikt. Na de uitbraak van woensdag was dat elf km, waarbij de wolk dan naar het Europese vasteland dreef.

De vulkaan zou inmiddels ook meer lava dan as spuwen en dat is goed nieuws voor Europa. Ook de geringere hoogte van de rookzuil met vulkaas duidt op een wijziging van de eruptie. Doordat ze maximaal drie kilometer hoogte bereikt, zal er veel minder as Europa bereiken, zei meteoroloog Hjorleifur Sveinbörnsson. Maar het blijft wel niet uitgesloten dat zich nieuwe kraters zullen vormen onder de gletsjer.

De wind waait in zuidoostelijke richting, naar Groot-Brittannië en het zuiden van Scandinavië. Intussen is het gebied waar een vliegverbod geldt duidelijk gekrompen. Volgens de Europese dienst voor luchtvaartveiligheid Eurocontrol in Brussel, werd het luchtruim vooral in het zuiden, bij de Middellandse Zee, en in grote delen van Scandinavië vrijgegeven.

Eerste vluchten
Volgens Eurocontrol zouden vandaag 8.000 tot 9.000 vluchten in Europa kunnen doorgaan. Dat is ongeveer 30 procent van de geplande vluchten. Het Nederlandse KLM liet vanmorgen een vliegtuig zonder passagiers vanop Schiphol vertrekken richting Parijs. Daarmee wil de maatschappij bewijzen dat het wel degelijk mogelijk is om terug te vliegen.
Op de luchthaven van Bierset bij Luik zijn voor het eerst sinds donderdagmiddag vliegtuigen in België geland. Het ging om legervliegtuigen van TNT. (belga/gb)
Stel ik me dan de vraag ... "wat heeft KLM hier te bewijzen"? Zouden ze niet beter het "judgement" overlaten aan de bevoegde instanties?
ovi

Bericht door ovi »

Ik begin het hier stillekes aan op mijn heupen te krijgen wand de bus is toegekomen en ze konden er NIET meer bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Ik heb nogmaals voorgesteld om gewoon tot ginder te komen want blijkbaar laten ze zich daar continu in de doeken doen! Het is de pa van haar lief die ze meegenomen heeft op huwelijksreis voor 3 dagen Rome maar die mens heeft al een schoon begin.
En da van, "toch tof dat ze nu wat extra vakantie heeft" is allang niet meer het geval omdat ze het nu voor de eerste keer in die 5 dagen dat ze vastzit echt niet meer ziet zitten! :?
Mijn vaderhartje is hier dus zwaar aant bloeden en er zal al heel goed nieuws moeten komen binnen dit en een uurtje of ik ben onderweg met de camper! :cry:
Ik ga in ieder geval al de koelkast opzetten en vullen voor onderweg dus misschien nog tot straks! ;)
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Bericht door mindp0wer »

ovi schreef:Ik begin het hier stillekes aan op mijn heupen te krijgen wand de bus is toegekomen en ze konden er NIET meer bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Ik heb nogmaals voorgesteld om gewoon tot ginder te komen want blijkbaar laten ze zich daar continu in de doeken doen! Het is de pa van haar lief die ze meegenomen heeft op huwelijksreis voor 3 dagen Rome maar die mens heeft al een schoon begin.
En da van, "toch tof dat ze nu wat extra vakantie heeft" is allang niet meer het geval omdat ze het nu voor de eerste keer in die 5 dagen dat ze vastzit echt niet meer ziet zitten! :?
Mijn vaderhartje is hier dus zwaar aant bloeden en er zal al heel goed nieuws moeten komen binnen dit en een uurtje of ik ben onderweg met de camper! :cry:
Ik ga in ieder geval al de koelkast opzetten en vullen voor onderweg dus misschien nog tot straks! ;)
Ja ik ben bij het reisbureau geweest, ik geef ze tot 14u morgen om mij iets te laten weten. Maar die van mij wil nog niet meer in een vliegtuig gaan zitten. Ik ben klaar om met de wagen te vertrekken.

Ivo, rustig blijven, het komt wel goed. Waar is ze nu gestrand?
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ovi schreef:Het is de pa van haar lief die ze meegenomen heeft op huwelijksreis voor 3 dagen Rome
is ons Linsy niet een beetje jong om al te trouwen :mrgreen: ?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
ovi

Bericht door ovi »

Laatste update!
Ze zouden deze nacht in Parijs toekomen! :evil:
Heb naar die vader een SMSje gestuurd dat ik liever heb dat ze 100 km vroeger uitstappen dan dat ik door Parijs moet gaan proberen tot aan dat station te geraken zonder dat ik daar ergens op éénen zijn dak sta te springen. :mrgreen:
Zo'n toestanden als in Parijs is voor mij pure zelfmoord! :lol:
Weet niet waar die trein vanuit Milaan nog stopt en of ze nu een Talys hebben of een gewone trein en heb er tot nu niks van gehoord. :cry:
Da moet nen mens maar kalm blijven. Had ze beter gewoon in Milaan gaan halen zoals ik had voorgesteld.
Nu iets eten en dan op tijd mijn bedje in wand ik weet dus niet naar waar ik zal moeten rijden en in het slechtste geval geraken ze weer niet op de trein en zitten ze morgen nog in Milaan. :roll:
Eerst nog een valiumke slikken. ;)
Plaats reactie