FastEleven schreef:maar FastEleven vindt deze combinatie vooral handig om de bladeren van de oprit te blazen : da's een boel minder werk dan met zo'n manuele bladblazer en zo komt de Exige in de winter nog eens buiten ....
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Ben je dan niet beter af met alleen de intake te veranderen?
Ik hou meer van het gefluit van de supercharger dan het gebrul van een sportuitlaat.
Is ook goedkoper.
Af en toe komt er een 2e handse 2bular te koop op seloc/pistonheads/exiges.com. Ge moet daar eens kijken.
Weet dat ge feitelijk uwen uitlaat op maat laat maken bij de Jim Valentine. Dus als ge bestelt, moet ge hem uitleggen wat ge wilt. B-Art heeft een 7x18". Ge kunt softer gaan voor trackdays, maar ook totaal mental zoals de 2bular ultra lightweigt die ik eventjes heb gehad.
Mottig filmke, met slechte geluidskwaliteit, maar om een idee te krijgen... http://www.youtube.com/watch?v=65c0GJLdbWM
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
'k ga hem gewoon nieuw bestellen
bedankt voor de info alvast !
Geluid van Bart zijn exhaust is zo wat ik zoek, die ultra lightweight uit uw filmpje is er los over zonder oordopjes lijkt mij zoiets niet langer dan 15min draaglijk