Openbare verkoop inbeslaggenomen wagens (oa. Exige CUP240)
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Openbare verkoop inbeslaggenomen wagens (oa. Exige CUP240)
Wat ik wel opmerkelijk vond aan de reportage is dat :
Ze in dit geval reeds "het zooitje" verkopen vóór het proces ipv jaren erna zoals het normaal het geval is. Dit zou de eerste keer zijn, en ze zouden dit in de toekomst meer willen gaan doen. Dit zou om alle kosten te betalen zijn, en als blijkt dat de beklaagde in zijn gelijk wordt gesteld, dan krijg hij zijn geld terug. Dan vraag ik me af of dat bedrag wel de lading zal dekken. Sommige wagens zijn nooit meer te koop of zal je nooit meer kunnen kopen. Ref. de F1 auto van Thierry Boutsen.
Moest ik geld hebben was ik er wel heen geweest, enkel heb ik als "jong samenwonend koppel" andere zorgen (lees kosten) aan mijn hoofd.
Ze in dit geval reeds "het zooitje" verkopen vóór het proces ipv jaren erna zoals het normaal het geval is. Dit zou de eerste keer zijn, en ze zouden dit in de toekomst meer willen gaan doen. Dit zou om alle kosten te betalen zijn, en als blijkt dat de beklaagde in zijn gelijk wordt gesteld, dan krijg hij zijn geld terug. Dan vraag ik me af of dat bedrag wel de lading zal dekken. Sommige wagens zijn nooit meer te koop of zal je nooit meer kunnen kopen. Ref. de F1 auto van Thierry Boutsen.
Moest ik geld hebben was ik er wel heen geweest, enkel heb ik als "jong samenwonend koppel" andere zorgen (lees kosten) aan mijn hoofd.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
-
- Naam: Frederik
- Auto: Elise MKII
ik denk dat van alles wat daar bij elkaar staat, de waarde niet op een paar maanden zal kelderen, integendeel.
en ALS je dan nog een goeie zaak doet, is het op de kap van alle gedupeerde gespensioneerden die hij heeft opgelicht:-)
die porsche lijkt mij van een (zijn) race team, zou ook verklaren waarom er 2 trailers te koop zijn. Van die GT3 cup circuitmodels worden er ni veel geproduceerd, maar zijn dan ook ni toegelaten op de weg, dus voor de meesten niet interessant, toch?
zat er dan buiten het laatste beeld met de lotus iets van essentie in deze reportage?
en ALS je dan nog een goeie zaak doet, is het op de kap van alle gedupeerde gespensioneerden die hij heeft opgelicht:-)
die porsche lijkt mij van een (zijn) race team, zou ook verklaren waarom er 2 trailers te koop zijn. Van die GT3 cup circuitmodels worden er ni veel geproduceerd, maar zijn dan ook ni toegelaten op de weg, dus voor de meesten niet interessant, toch?
zat er dan buiten het laatste beeld met de lotus iets van essentie in deze reportage?

GONE IN 6 SECONDS
-
- Auto: -
Men moet eerst goed bekijken wat ze eigenlijk verkopen:
-porsche gt3 rs, is dit wel een echte RS? deze zou dan wel via lange administratieve stappen op de baan mogen rijden.
->gt3=straatversie
->gt3Rs=gestripte straatversie
->gt3cup/supercup/rsr zijn dan circuitversies
Wat is de waarde van een gt3rs,
op autoscout graken we niet verkocht aan +-85keuro
wat is dan de interessante prijs voor die, 60?
idem voor de 996turbo, ben onlangs enkele gaan bekijken, ze hebben geen kopers en heel die markt is in elkaar gestort, auto's van bijna 10jaar, wel extreem goede wagens maarja. aan 50 heb je eentje met gemak met 30kkms, opties en de porsche garantie. Eeentje die een nieuwe verf nodig heeft, nieuwe banden, grote checkup...moet dan aan 35keuro volgens mij, anders ben je beter een van de vele perfecte wagens op de markt te zoeken.
De Lotus kostte 62keuro nieuw in 2006, is een 240R waar maar 50exemplaren van zijn. Wel is de huidige ExigeS iets beter op papier.
-Is een 240R meer waard door de lage oplage? Geen idee, lotus maakt een speciale versie om de 6maand...
-lotusje mag al zeker nieuwe banden en grote check-up, natuurlijk nog zien of die Lhd is. De interessante prijs zou rond de 30-35 moeten zijn voor die wagen, met beetje meer heb je een mooie occasie(keuze genoeg) of zelf nieuw.
De hele markt van occasiewagens is in elkaar gestort, ik vrees er dan voor dat die mediastunt voor heel veel reclame zorgt en dus kopers gaan bieden met non-sense prijzen, toch heel interessant om te zien aan hoeveel zich een turbo of exige nu verkoopt.
Volgende week zijn de visites en dan donderdag de verkoop.
-porsche gt3 rs, is dit wel een echte RS? deze zou dan wel via lange administratieve stappen op de baan mogen rijden.
->gt3=straatversie
->gt3Rs=gestripte straatversie
->gt3cup/supercup/rsr zijn dan circuitversies
Wat is de waarde van een gt3rs,
op autoscout graken we niet verkocht aan +-85keuro
wat is dan de interessante prijs voor die, 60?
idem voor de 996turbo, ben onlangs enkele gaan bekijken, ze hebben geen kopers en heel die markt is in elkaar gestort, auto's van bijna 10jaar, wel extreem goede wagens maarja. aan 50 heb je eentje met gemak met 30kkms, opties en de porsche garantie. Eeentje die een nieuwe verf nodig heeft, nieuwe banden, grote checkup...moet dan aan 35keuro volgens mij, anders ben je beter een van de vele perfecte wagens op de markt te zoeken.
De Lotus kostte 62keuro nieuw in 2006, is een 240R waar maar 50exemplaren van zijn. Wel is de huidige ExigeS iets beter op papier.
-Is een 240R meer waard door de lage oplage? Geen idee, lotus maakt een speciale versie om de 6maand...
-lotusje mag al zeker nieuwe banden en grote check-up, natuurlijk nog zien of die Lhd is. De interessante prijs zou rond de 30-35 moeten zijn voor die wagen, met beetje meer heb je een mooie occasie(keuze genoeg) of zelf nieuw.
De hele markt van occasiewagens is in elkaar gestort, ik vrees er dan voor dat die mediastunt voor heel veel reclame zorgt en dus kopers gaan bieden met non-sense prijzen, toch heel interessant om te zien aan hoeveel zich een turbo of exige nu verkoopt.
Volgende week zijn de visites en dan donderdag de verkoop.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Nee Frederik dit is "Niet" de eerste keer, ze hebben dit systeem ook toegepast op deze verkoop die ook al eerder op dit forum aangemeld geweest is.Frederik schreef:Wat ik wel opmerkelijk vond aan de reportage is dat :
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=20&t=173
deze wagens werden dan verkocht aan normale tot zelfs te hoge prijjzen... en als ge deze prijzen nu een jaartje later bekijkt zijn ze skyhigh tegenover de huidige waarden.... immers een aston kun je nu ook reeds aan bijna porsche prijs kopen.. want er wordt niks verkocht van beide dingen...
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
't is een 996 GT3 RS (straatversie)
Kan misschien zijn dat deze door een privéteam omgebouwd is zodat deze niet meer toegelaten is op de openbare weg. Maar deze Porsche heeft Stuttgart allesinds roadlegal verlaten.
2 vrienden van mij hebben er zoeentje ... en ziet er wel erg "racy" uit met zijn standaard rolkooi en extreme sportstoelen. Misschien vandaar de verwarring?
Kan misschien zijn dat deze door een privéteam omgebouwd is zodat deze niet meer toegelaten is op de openbare weg. Maar deze Porsche heeft Stuttgart allesinds roadlegal verlaten.
2 vrienden van mij hebben er zoeentje ... en ziet er wel erg "racy" uit met zijn standaard rolkooi en extreme sportstoelen. Misschien vandaar de verwarring?
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Auto: -
Ja dus als het om een rs gaat(en geen cup met rs stickers!)
, zou die, zelf indien er geen papieren meer zijn, om de baan kunnen.
gt3 cup is meer 45keuro(circuit)
gt3rs is 85
wel is de versnellingsbak stuk van die porsche.
-standaard bak?
-enkel klein defectje?
-of hebben ze er een echte sequentiele erin gestoken zoals die vqn de supercup of rsr? als het dat is, dan moet je toch heel wat eruos tellen om dit te herstellen.
, zou die, zelf indien er geen papieren meer zijn, om de baan kunnen.
gt3 cup is meer 45keuro(circuit)
gt3rs is 85
wel is de versnellingsbak stuk van die porsche.
-standaard bak?
-enkel klein defectje?
-of hebben ze er een echte sequentiele erin gestoken zoals die vqn de supercup of rsr? als het dat is, dan moet je toch heel wat eruos tellen om dit te herstellen.
-
- Naam: Frederik
- Auto: Elise MKII
GONE IN 6 SECONDS
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Juist, ben ik toen ook op gaan kijken...frederikR schreef:De website http://www.redracing.be biedt al heel wat antwoorden
wss dus heel de koppeling erdoor?
Op de site zie je trouwens een foto van de GT3 RS op circuit MET nummerplaten. Dus zeker een 'gewone' Porsche 996 991 GT3 RS ... voor zover je een GT3 RS 'normaal' kan noemen natuurlijk. Doe er mij maar ééne AUB

TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Auto: Exige
Die Exige heeft jaren gewoon in de showroom bij FKM gestaan terwijl hij met beslag was bezwaard
Is nog niet lang geleden daar opgehaald
Heeft niemand die ooit zien staan?
Daar kan niks aan zijn.
Inlichtingen kan je dus bij FKM krijgen
Daar kan niks aan zijn.
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Zal wel kloppen want op de website van FKM staat een CUP 240 op verschillende foto's en dat zal die wel zijn.kemet schreef:Die Exige heeft jaren gewoon in de showroom bij FKM gestaan terwijl hij met beslag was bezwaard
Daar kan niks aan zijn.
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End