Flitspalen Belgie
-
- Auto: Elise S1
Re: Flitspalen Belgie
Men heeft mij net verwittigd dat ze aan de werken ter hoogte van Destelbergen op de E17 zo van die mobiele flitsbakken gebruiken.
Je mag er maar 70, dus buiten de spitsuren best eerst even in de achteruitkijkspiegel kijken alvorens je op de rem gaat staan.
Gisteren op gelet en iedereen reed >100 (19h30), muv de camion natuurlijk.
Wim
Je mag er maar 70, dus buiten de spitsuren best eerst even in de achteruitkijkspiegel kijken alvorens je op de rem gaat staan.
Gisteren op gelet en iedereen reed >100 (19h30), muv de camion natuurlijk.
Wim
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Volledig akkoord maar vergeet niet dat aan een spooroverweg het geen oranje wordt en dus direkt rood!Frederik schreef:Klopt, die zijn pas nieuw (Eke en Merelbeke) en het database systeem van/via tomtom is ook niet onfeilbaar. Maar een grote hulp en toch redelijk correct, er zijn ook landen dat het verbieden.ovi schreef:Ik had mijnen TomTom juist een keer bijgewerkt op de computer voor ik naar u kwam maar die 2 nieuwe stonden er toch nog niet op!
Ik heb geen problemen met flitspalen aan kruispunten en spoorwegen. Als het rood is moet je stoppen en daarmee basta. Sorry maar ik ben het niet met je eens hierover. Ik kan me soms druk maken aan mensen die er nog snel tussendoor glippen of al vertrekken als de witte lampen nog niet branden.ovi schreef:En ze gaan die andere flitspalen niet weghalen hé Federikze gaan er gewoon nog eens 200 extra bijplaatsen aan overwegen en ook komen er nog alle dagen andere bij.
In Haacht gaan ze er nog 8!!! bijplaatsen bv.![]()
Binnekort koop ik mij zo'n 40 km/u otoke.
Ik wil maar zeggen ik heb geen problemen met flitspalen op gevaarlijke punten zoals kruispunten, overwegen, aan scholen... Ik heb eerder een probleem met een flitspaal of flitsauto op een autoSNELweg. Op een autosnelweg is het 'pure' poenpakkerij, op de andere punten heeft het nog iets te maken met veiligheid.
Vriendin van mij laats geremd voor het oranje en snokaré enen in haar poepke!

Heb er gewoon problemen mee dat ze dit aanhalen om het zogezegd veiliger te maken. Is toch de dikste zever die ik in jaren gehoord heb. Ben laast voor eerste keer in 27 jaar met de moto geflitst op een mooie grote baan waar nergens een kruispunt, uitrit of school te bespeuren viel???
Staan die er dan ook voor de veiligheid misschien?

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Aan de rode lichten waar er een werkende flitspaal staat wordt ook geflitst bij oranje EN rood! Door het oranje mag je niet rijden, en is ook strafbaar... Waarom is het (oranje) er dan nog ... afschaffen die handel!ovi schreef:Volledig akkoord maar vergeet niet dat aan een spooroverweg het geen oranje wordt en dus direkt rood!
Vriendin van mij laats geremd voor het oranje en snokaré enen in haar poepke!Die was kwaad dat ze zo alles dichtsloeg!
Vraag mij dan af wat er gaat gebeuren als we allemaal in paniek vol in de remmen gaan als het juist rood wordt aan een spooroverweg? Of denk jij nu echt dat ze pas na enkele seconden gaan flitsen.
Heb er gewoon problemen mee dat ze dit aanhalen om het zogezegd veiliger te maken. Is toch de dikste zever die ik in jaren gehoord heb. Ben laast voor eerste keer in 27 jaar met de moto geflitst op een mooie grote baan waar nergens een kruispunt, uitrit of school te bespeuren viel???
Staan die er dan ook voor de veiligheid misschien?
Week of twee geleden ben ik op mijn rem gaan staan aan oranje licht, kwam tot stilstand met rokende banden

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- ovi
En vooral veel sjans dat er genen pipo in uw poepeke zat!Frederik schreef:Week of twee geleden ben ik op mijn rem gaan staan aan oranje licht, kwam tot stilstand met rokende banden(niet helemaal zo bedoeld) Khad wel bekijks moet ik zeggen...

Laatst gewijzigd door Frederik op 27 mar 2009, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verbeterd
Reden: quote verbeterd
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Ja, maar hij zou in fout geweest zijn.ovi schreef:En vooral veel sjans dat er genen pipo in uw poepeke zat!Frederik schreef:Week of twee geleden ben ik op mijn rem gaan staan aan oranje licht, kwam tot stilstand met rokende banden(niet helemaal zo bedoeld) Khad wel bekijks moet ik zeggen...
Ze dwingen ons om balachelijk te doen zoals hun belachelijke regels.
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- ovi
Daar bent ge vet mee als heel uwen achterkant naar de vaantjes is zoals da otoke van mijn vriendin! Ik ben daarmee gaan kijken voor een trekhaak op de Elan te zetten maar bestaat gewoon niet!Frederik schreef:Ja, maar hij zou in fout geweest zijn.ovi schreef:En vooral veel sjans dat er genen pipo in uw poepeke zat!Frederik schreef:Week of twee geleden ben ik op mijn rem gaan staan aan oranje licht, kwam tot stilstand met rokende banden(niet helemaal zo bedoeld) Khad wel bekijks moet ik zeggen...
Ze dwingen ons om balachelijk te doen zoals hun belachelijke regels.

- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Ja, ze zullen wel betalen... en weer een bewijs van de stommereglementering.ovi schreef:Daar bent ge vet mee als heel uwen achterkant naar de vaantjes is zoals da otoke van mijn vriendin! Ik ben daarmee gaan kijken voor een trekhaak op de Elan te zetten maar bestaat gewoon niet!
Ivo, alstublieft ... een trekhaak op een Lotus ... zeg nu zelf

TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- ovi
No problem makker!Frederik schreef:Ja, ze zullen wel betalen... en weer een bewijs van de stommereglementering.ovi schreef:Daar bent ge vet mee als heel uwen achterkant naar de vaantjes is zoals da otoke van mijn vriendin! Ik ben daarmee gaan kijken voor een trekhaak op de Elan te zetten maar bestaat gewoon niet!
Ivo, alstublieft ... een trekhaak op een Lotus ... zeg nu zelf![]()

Ge weet dat ik mijn voeten veeg aan wat een ander denkt en het zou wreed gemakkelijk geweest zijn om de moto mee op vakantie te nemen.

- Vich
- Naam: Virginie
- Auto: Elise MK1
Mannen, nu niet voor het één of ander... . maar heeft iemand dus een antwoord op mijn vraag.... . Waar kan ik de meeste recente lijst vinden van flitsers op de autostrade... . Als we ze van heel belgie moeten opschrijven, dan zit ik hier nog bezig tegen 2011
... .

Seize the day
- ovi
Vich schreef:Mannen, nu niet voor het één of ander... . maar heeft iemand dus een antwoord op mijn vraag.... . Waar kan ik de meeste recente lijst vinden van flitsers op de autostrade... . Als we ze van heel belgie moeten opschrijven, dan zit ik hier nog bezig tegen 2011![]()
... .