Pagina 2 van 2

Re: Manifold + Cat.

Geplaatst: 02 jan 2013, 22:39
door stekki
nilu schreef:Ik heb een sportcat en nog nooit problemen gehad bij de keuring.
En welkom hier! ;)

Re: Manifold + Cat.

Geplaatst: 03 jan 2013, 15:21
door vital
't zal enkel bij de sportcat blijven, heb geen behoefte aan remapping. :?

Ik blijf ook twijfelen voor om te zetten naar een Evora, voor meer te kunnen rijden, het comfort, en extra plaatsen :lol: in de 2+2.

Alleen denk ik dat ik toch het plezier ga missen van het extra sportieve van de Exige. Ik denk nog wat verder erover. :ugeek:

Re: Manifold + Cat.

Geplaatst: 03 jan 2013, 19:30
door Emiel
Ik heb nog niet in een Evora kunnen rijden, maar is de Evora niet even goed messcherp met sturen ?

Re: Manifold + Cat.

Geplaatst: 04 jan 2013, 15:48
door vital
Ik heb er ook nog niet in gereden :( , ga het in het voorjaar eens doen. Hij zou ook super strak rijden, maar is meer wagen dan gocart. :P

Re: Manifold + Cat.

Geplaatst: 08 jan 2013, 18:24
door WarnedGraph
@Stekki ... heb jij dan ervaring met een remap? Hier in Belgiƫ schijnt dat niet mogelijk te zijn :(?

Re: Manifold + Cat.

Geplaatst: 08 jan 2013, 19:55
door stekki
WarnedGraph schreef:@Stekki ... heb jij dan ervaring met een remap? Hier in Belgiƫ schijnt dat niet mogelijk te zijn :(?
Ikzelf niet, maar op Seloc zijn er genoeg. Voor de remap zou ik naar Essex Autosport gaan. Jammer genoeg kan er niemand u helpen in Belgie.

Re: Manifold + Cat.

Geplaatst: 08 jan 2013, 23:01
door Erwin
vital schreef:Ik heb er ook nog niet in gereden :( , ga het in het voorjaar eens doen. Hij zou ook super strak rijden, maar is meer wagen dan gocart. :P
Beetje off-topic, maar toch ...

Ik heb nog niet met een Exige gereden, maar wel met een aantal Elises ;)

Het is eigenlijk niet te vergelijken.
Een Evora "voelt" logger aan, maar blijft veel neutraler in alle omstandigheden. Met mijn Elise mk1 heb ik schrik om in de regen te rijden, terwijl met de Evora heb ik dit niet. Hij is veel meer voorspelbaar en ook al zet hij zijn kont even opzij in de regen, het blijft perfect voorspelbaar.

Het comfort is al genoeg besproken. Een Evora heb je door de luxe, de geweldige ophanging en de geluidsisolatie echt niet meer het gevoel dat je snel gaat, en dat durft op het einde een hoop geld te gaan kosten als je nog geen Coyote hebt.

Zelfs met een Stage 1 uitlaat blijft de Evora zeemzoet klinken binnenin. Daar is nu bij mij verandering in gekomen mat de Radium CAI als je echt gas geeft.

Voor mij is er geen vergelijk, het zijn gewoon andere wagens met een ander doel. En als je geblinddoekt zou zijn, denk ik niet dat je kan raden dat het zelfs over wagens van hetzelfde merk gaat!

Ik zie maar 1 oplossing voor u .... Een Evora bijkopen :mrgreen: :mrgreen: