Pagina 2 van 2

Re: Ervaring Larini race exhaust ?

Geplaatst: 04 feb 2012, 12:06
door YvoTuk
Dat kan op zich wel.. Toen ik vorig jaar een zwarte vlag kreeg heb ik op het einde van de dag mijn geluidslijst gehaald.

Als je daarop kijkt zie je dat er een mooi lijntje te trekken is van redelijk ver onder de limiet tot over de limiet. Dat heeft wat mij betreft te maken met het leren kennen van de baan en steeds een schepje er bovenop doen.

Toen ik 's ochtends begon reed ik ongeveer 70% gas langs de micro achter op het circuit, toen ik 's middags de zwarte vlag kreeg reed ik 100% gas langs de micro.

Hoe harder je gaat hoe meer geluid je produceert..

Re: Ervaring Larini race exhaust ?

Geplaatst: 04 feb 2012, 13:19
door Capitol
Ik heb zelfs al 1 keer zwarte vlag gehad op Zolder met originele uitlaat!
Het hangt er allemaal vanaf hoeveel toeren je maakt, hoe dicht bij de meter je rijdt, of er veel reflecties zijn enz.

Re: Ervaring Larini race exhaust ?

Geplaatst: 04 feb 2012, 13:30
door Frederik
Zolder is idd iets vreemds ...

Een kennis van mij krijgt soms zwart met zijn 'originele' Honda S2000 (8.800rpm :))

Re: Ervaring Larini race exhaust ?

Geplaatst: 04 feb 2012, 16:02
door vital
Ik blijf ook altijd twijfelen, of Larini of Lotus, Sport, Race, Clubsport,... en heb nu de knoop doorgehakt.

Ik heb vandaag de Lotus stage 3 besteld.
Binnen 2 weken zit hij eronder. Volgens kenners zou het eindstuk beter passen voor een mooi zichtbaar eindresultaat. Het geluid is vergelijkbaar met de Larini sport. Mooi, luid genoeg en toch niet overdreven.

We zullen wel zien, ik bedoel horen.