Has Swiss Beatz delivered on his promise?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Has Swiss Beatz delivered on his promise?

Bericht door Frederik »

fastcooki3 schreef:Laten we eens eerlijk zijn; is mr Swiss niet de man van mevrouw Keys, dan was dat een nobele onbekende.
Is wel (veel) meer dan meneer Key's hoor ;-) google hem maar es ...
Grammy, succesvol producer, dj, schilder ...
fastcooki3 schreef:Mr Swiss is de zoveelste overbetaalde "manager" in het "new era" programma, die geen hol bijbrengt en er voor zorgt Lotus nu zo diep in de slechte papieren zit...
Geen idee of die wel effectief op de loonlijst staat, die zal wel niet wakker liggen van dat loontje van Group Lotus tov de inkomsten van zijn andere (hoofd) bezigheden.
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Eerder dan Mr. Superwoman Keys euh Beatz, zouden ze er meer aan hebben als er een hedendaagse Mr. Cool effectief dagelijks zou rondscheuren met een Evora, Exige of Elise. 8-)
Genre Steven McQueen of iemand met een hoog Rock&Roll-gehalte à la James Dean, die zich - het lijkt pervers om het te insinueren - dan te pletter rijdt met zijn bv. 2-11 op zo'n spectaculaire wijze dat er men er 50 jaar later nog over praat. Porsche profiteert volgens mij nog altijd van dat vroege heengaan van een idool. :o
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Bericht door thiva »

Heb 'm even gegoogled, zoals Fred vroeg.

Wat zijn we te weten gekomen...

Deze man is een topontwerper/product designer.
Een voorbeeld daarvan zijn deze prachtige schoenen. 8-)
Ik heb me alvast een paar besteld.
swizz-beatz-reebok-kamikaze-07.jpg
swizz-beatz-reebok-kamikaze-07.jpg (81.44 KiB) 1837 keer bekeken

Maar wat mij nog het meest verwonderde is dat hij naast Lotus ook nog werkt voor ...
Alessandra_Ambrosio,_Samantha_Ronson_&_Swizz_Beatz.jpg
Alessandra_Ambrosio,_Samantha_Ronson_&_Swizz_Beatz.jpg (38.62 KiB) 1837 keer bekeken
images-2.jpeg
images-2.jpeg (6.85 KiB) 1837 keer bekeken
images-1.jpeg
images-1.jpeg (9.31 KiB) 1837 keer bekeken
images-3.jpeg
images-3.jpeg (9.58 KiB) 1837 keer bekeken
images.jpeg
images.jpeg (6.66 KiB) 1837 keer bekeken
reebok-swizz-beatz-reethym-of-life-campaign-launch-20.jpg
swizz-beats-studded-jacket-collection-02.jpg
swizz-beats-studded-jacket-collection-02.jpg (60.82 KiB) 1837 keer bekeken
swizz-beatz-2009.jpg
swizz-beatz-2009.jpg (27.25 KiB) 1837 keer bekeken
Swizz-Beatz5.jpg
swizzson.jpg
swizzson.jpg (238.38 KiB) 1837 keer bekeken
TWIX
Dat is pas product placement. 8-) :D
twix4-1.jpg
twix4-1.jpg (30.54 KiB) 1837 keer bekeken
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Haha ! Schitterend ! :lol:

A real Lotus Gangsta ! 8-)
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
fastcooki3
Auto: Maisto 340r 1:43

Bericht door fastcooki3 »

Frederik schreef:Wordt mister Swiss nota bene wel betaald? ... ik denk dat zo'n US celeb én succesvol rapper/producer niet echt wakker ligt van een loontje van Lotus. Zou hij het niet eerder doen voor de naam, de extra pub en misschien hij die micca rode GTE wel gekregen heeft. Veel zal die niet op zijn bureau te vinden zijn in Hethel. (is nu toch al een paar keer de wereld rond gegaan)

Volgens mij is dat eerder een marketingstunt dan een marketing manager. :)
Uit een interview, hier gepost door Red Baron
How did you get hooked into the deal with Lotus?
Through mutual friends. I was working with Aston Martin before Lotus, with Marek Reichman [Aston Martin design director] on the four-door Rapide, which was my first car venture. And I think maybe they seen how I was working, and Dany has always been a fan of mine, and he just said one time, he’s going to reach out and make me an offer I can’t refuse. And I was like, “No problem.” And it happened.
En Swiss heeft ongetwijfeld gezegd; ik doet het enkel als ik het gratis en voor niks, mag doen... Zulke mensen stuur je niet weg met een habbekrats, denk ik dan zo...
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Laat ons duidelijk zijn, ik vind het ook een vreemde vent ... maar hij komt wel in de middens waar Bahar de nieuwe Lotussen wil gaan slijten. In middens waar poen zit.

Ik schreef het al eerder ...
Frederik schreef:Toen Lotus voorstelde met Swiss Beatz in zee te gaan dacht ik ook "OH-MY-GOD", wat een simpel manneke, tot ik die pé even Googlede. :oops:

SB is een ZEER gerespecteerd Amerikaans producer én meneer (Alicia) Keys.

After all, denk ik dat SB wel iets voor Lotus kan betekenen, ik denk niet dat de Amerikaanse sterren momenteel heet lopen van Lotus, en daar kan hij wel verandering in brengen. Als onze up-market Lotussen verkocht geraken, dan wil dat ook zeggen dat de Elise/Exige zal blijven bestaan.

Ik kan er wel inkomen dat Bahar die dure Lotussen zo snel mogelijk én zo veel mogelijk wil slijten, en dat moet hij niet zoeken bij het huidige cliënteel ... maar vooral nieuw cliënteel aanboren en binnenhalen zoals de superrijke russen, chinezen en amerikanen ...

De manier van aanpakken is mijn (onze) stijl niet, daarom zijn we ook Belgen, Europeanen... maar zo gaat het nu eenmaal in Amerika. Veel show, veel blabla en vooral GROOTS.

Ik kan het verhaal wel volgen.
Bron : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 592#p63592
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Afgaande op de reacties op lotustalk, in de veronderstelling dat die al wat dichter bij het LA-gangsta-doelpubliek wonen en voorzover die kunnen doorgaan voor de gemiddelde toekomstige up-market-koper waar Bahar op mikt, dan zit toch ook niet goed met die Beatz, of zijn ze gewoon jaloers op zijn Alicia :?

http://www.lotustalk.com/forums/f170/sw ... ps-108669/

Ik vind hem wel cool, toch de wijze waarop hij in onnavolgbare LA-garage-style de downforce van de Evora eens test, yeah man no twix-messages today: ;)
swiss downforce testing beatz.jpg
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Plaats reactie