Gebruik van deze naam is ter herdenking

Ik heb de foto's maar weg gelaten. Geen idee om ze om te zetten

Grtz
klein? als je erop klikt worden ze groot (en verstoren ze de forum lay-out niet)tibby schreef:Woeps, vond al dat de vorige foto's kleiner uitvielen. Sorry![]()
Ben het gewend van op de Nederlandse Speedsterclub zo te plaatsen.
Grtz (zal er int vervolg op letten)
Er worden wekelijks tientallen foto's op het forum gezet, dus jij kan het best ook wel hoor.tibby schreef:Ik heb de foto's maar weg gelaten. Geen idee om ze om te zetten![]()
Beklagen maar vooral "betalen".dachero schreef:Je zult wel een pak jonger zijn dan mij,maar als je iets ernstigs met deze wagen zou overkomen,wat ik niet hoop,dan ga je het de rest van je leven beklagen![]()
binnenkort hopelijk sneller dan u snelcookiefastcooki3 schreef:Tibby, niet letten op de reacties hierboven van die 2 "grumpy old men"![]()
![]()
Ze zijn gewoon jaloers dat ze u niet kunnen volgen, nietwaar Dachero.
![]()
![]()
Even serieus, ik vind dat vooral de staat hier in de fout gaat. Ze zouden alle tuning moeten toelaten, zolang de er maar kwaliteitsvolle onderdelen gebruikt worden (ik denk aan TüV gekeurde onderdelen bijvoorbeeld) en alles in verhouding mee wordt aangepast. Maar dat vergt werk en geld, iets wat de staat liever besteed aan de bodemloze put van de immigranten.