dan toch maar eerst eens gaan zien voor originele cup of wel een extra setje zwarte forged als die van het sportpack. vond die oz velgen wel super passen op een exige. maja heb tijd he als het zo ver is moet ik eerst nog een krik en zo een banden vervang machineke gaan halen. is maar int geval als ik me inschrijf voor rondrit of trackday, en het regent vollebak. kan moeilijk thuis blijven omdat ik geen regenbanden heb he en wil ook niet tegen 120kmpu in een auqaplanning situatie komen op semislicks. full omnium was te duur...voor het beestje ma nee ben nog aant twijfelen wat voor verzekering.. oei ben off topic aant geraken.
thiva schreef:
Ik denk dat het moet lukken, maar steek er mijn hand niet voor in het vuur.
Op de Exige van Kris en capitol staan Team Dynamics en die staan ongeveer/zo niet even breed als de OZ-en. Zij doen wel veel circuit en rijden toch al een tijdje zo rond.
Die Team Dynamics op de auto van Kris en Capitol, hebben vooraan 1mm meer of minder ET dan de originele van de CUP260, achteraan identiek.
(Gunther en ik hebben die toen geleverd).
Maanden levertermijn moet je wel voor lief nemen.
Bij interesse, bluedarkness eens contacteren (ik ben zelf niet meer actief in de zaak sinds 01.01.2012)
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Oh, dan hebben ze niet geleverd wat besteld werd !
Is ook bij Jokke misgelopen, verkeerde ET geleverd (werd toe wel opgemerkt bij levering) en we hebben toen de levering geweigerd.
Jokke heeft kort erna ook zijn wagen verkocht, de bestelling werd dan compleet gecancelled.
Dus zeker goed in te gaten te houden, wanneer je voor Team Dynamics gaat !
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.